Клиенти ще се срещнат с ръководството на Мтел

Съдържание от Мтел. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Мтел е първият телеком у нас, чието ръководство ще се срещне очи в очи с клиенти, за да обсъди с тях продуктите и услугите, които предлага, както и обслужването в компанията. Срещата е предвидена за края на май в централната сграда на Мтел в София.


Целта е клиентите да дадат мнение за компанията директно на нейните изпълнителни директори, а пък те да чуят клиентските идеи и предложения. От днес на уебсайта на Мтел всеки, който иска да участва в срещата, може да се запише, като попълни анкета. Двайсет от записалите се ще се срещнат с ръководството на Мтел.


Допитването ще даде информация на организаторите, на чиято база за участие в срещата ще бъдат избрани клиенти с различен профил: на различна възраст, с различни занимания, ползващи различни продукти и услуги на компанията от различен период от време.


Освен че ще се срещнат с ръководството на компанията, клиентите ще посетят колцентъра на компанията и ще видят кои са хората, чиито гласове чуват всеки път, щом се обадят на *88. В програмата е предвидено също посещение на Центъра за управление на мрежата, в който нейната работа се следи денонощно.

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK