IAB Bulgaria стартира практическа програма за желаещите да придобият опит в дигиталната среда и бизнес

Съдържание от IAB Bulgaria. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Първото издание на IAB LABS ще се проведе на 26 май със съдействието на ABC Design, а записванията са към своя край.


В пилотния IAB LAB, Жюстин Томс от ABC Design ще предложи реални казуси от индустрията по темата How to Create "killing" Content.


Това е естествено продължение на успешните Майсторски класове за дигитален маркетинг, които браншовата организация провежда съвместно с Нов български университет.


Водещите специалисти от IAB Bulgaria искат да предложат практически приложения на наученото и да се срещнат с новите професионалисти в дигиталната среда и бизнеса на работната площадка.


Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK