AccorHotels ускорява трансформацията си и представя ново име и брандинг

Съдържание от M3 Communications Group, Inc. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

AccorHotels засилва своето дигитално присъствие, превръщайки платформата за разпространение AccorHotels.com в маркетингова система, отворена за подбрани независими хотели. Услугата постепенно ще става достъпна за хотелиерите в първите целеви пазари от края на юни 2015 г., а клиентите ще могат да се възползват от нея от юли 2015 г. Целта е след време да се предлагат над 10 000 хотела в 300 ключови града по целия свят, което на практика е трикратно увеличение на броя хотели на AccorHotels.com. Инициативата е част от трансформацията на Групата, стартирала през 2013 г.


Независимите хотели, представени на платформата, както и хотелите на Групата, ще бъдат избрани въз основа на качествата на хотела плюс онлайн отзивите на гостите. AccorHotels.com вече е водещата онлайн платформа за хотелски резервации на няколко пазара, сред които са Франция, Бразилия, Австралия и Германия. Тя ще осигури на независимите хотелиери силна алтернатива и висококачествен канал за дистрибуция, отговарящ на специфичните им нужди. Новото предложение гарантира прозрачни правила за появяване при търсене, достъп до данните на техните клиенти и конкурентни комисионни нива.


Групата пусна на пазара и новата версия на мобилното си приложение AccorHotels. Всички приложения на отделните марки хотели сега се обединяват в това приложение, което включва всички хотели на Групата, а от това лято ще включва и всички независими обекти, предлагани в платформата за резервации.


AccorHotels, едновременно институционален и търговски бранд, се стреми да утвърди позицията и популярността си, като улеснява асоциацията със своята дигитална платформа AccorHotels.com. Групата също възнамерява да позиционира марката в центъра на вътрешната си система от хотелски брандове.


Новата платформа на Групата е своеобразен манифест, в който се включва и новият слоган. Така спецификата на бранда ще бъде отразена във всички публични комуникации. Новите визии, отразяващи духа на обслужване в хотелите от Групата, както и оригиналната музикална идентичност на марката, допълват новата платформа. Тази нова идентичност вече е разположена в Ролан Гарос – AccorHotels е официален партньор на турнира.


ЗА ACCORHOTELS:
AccorHotels е група, обединена от общата страст към гостоприемството, чиято движеща сила е споделеното обещание: Feel Welcome.
Над 180 000 жени и мъже в 3700 AccorHotels обекта се грижат за хиляди гости всеки ден в 92 страни.
AccorHotels е водещият световен хотелски оператор, който предлага на клиентите, партньорите и служителите си:
- двустранен опит и компетентност като хотелски оператор и франчайзър (HotelServices) и като собственик на хотели и инвеститор (HotelInvest);
- голямо портфолио от международно признати марки, покриващи пълния спектър – луксозни обекти (Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure, The Sebel),
среден сегмент (Novotel, Suite Novotel, Mercure, Mama Shelter, Adagio) и икономични (ibis, ibis Styles, ibis budget, adagio access и hotelF1);
- силно позициониране на пазара и програма за лоялни клиенти Le Club AccorHotels;
- почти половин век ангажираност с корпоратвна социална отговорност и солидарност с програмата PLANET 21.
Акциите на Accor SA са регистрирани в Euronext Paris (ISIN code: FR0000120404) и се търгуват в САЩ на OTC пазара (Code: ACRFY)

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK