ИКЕА показва града от нов ъгъл с проекта "Балкон турист"



Съдържание от ИКЕА. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Изненадваща кампания  на ИКЕА представя нетрадиционен начин за изкарване на свободното време с идеята "Балкон турист", която предлага ново и различно изживяване за всички желаещи да видят града от друг ъгъл, като посетят предпочитан от тях софийски балкон с предварителна резервация на сайта balkonturist.com


Иновативната идея "Балкон турист" дава възможност на всички желаещи да сменят гледната точка и да станат "балкон туристи" чрез възможността да се насладят на гледката и приятния дизайн на седем различни софийски балкона, преобразени от шведската компания специално за случая. "Балкон турист" не е препратка към миналото, а иновативен подход в откриването на нови и интересни места в града и алтернатива на всички стандартни опции за прекарване на свободното време. Онлайн платформата дава възможност за ново градско пътешествие с резервация на напълно безплатно място за среща, парти или барбекю с приятели – частен балкон, превърнат в малък градски оазис.


Седемте локации от кампанията са подбрани внимателно, за да покажат, че независимо от размера и разположението на балкона, ИКЕА може да преобрази всяка градска тераса. Седемте балкона, отворени за "балкон туристи" до края на месеца са решени в различни теми: "Романтика на 6-ия етаж" в кв. Хуподрума, балкон "Пикник" в Павлово, балкон "Градина" на бул. Симеоновско шосе, балкон "Chill out" на ул. "6-ти Септември", балкон "BBQ" в кв. "Манастирски ливади", балкон "Случайна среща" на ул. "Солунска" и балкон "Tet-a-tet" в кв."Стрелбище".


В продължение на един месец до 10-ти юли всеки може да бъде #balkonturist и да види и усети града по нов и различен начин, като резервира някой от тематичните балкони напълно безплатно и почерпи вдъхновение от приятна гледка, дизайн и обстановка. Така новата колекция на ИКЕА от градински мебели и аксесоари е представена там, където и е мястото – на случайно избрани балкони от различни жилища в София.


Резервавацията на избрания балкон става след лесна регистрация на интернет страницата на кампанията "Балкон турист" balkonturist.com, където има снимки, подробна информация и възможни часове за резервация на всеки от блаконите.


За ИКЕА
Нашата визия е да създаваме по-добро ежедневие за много хора и предлагаме стилно, функционално и достъпно обзавеждане на високо качество, създадено с грижи за хората и средата.
ИКЕА е най-голямата верига магазини за обзавеждане на дома. Компанията е основана в южната част на Швеция през 1943 г. от Ингвар Кампрад. Днес ИКЕА има 365 магазина в над 47 страни.
ИКЕА стъпи на българския пазар през 2011 г. с откриване на магазин в София. ИКЕА навлиза на българския пазар чрез договор за франчайз с компанията House Market S.A, която управлява пет магазина на ИКЕА в Гърция и един в Кипър.

Ключови думи към статията:

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK