Dentsu Aegis Network придоби eCommera

Със своите над 140 специалисти офисът на eCommera в София е най-големият в глобален мащаб

Dentsu Aegis Network придоби eCommera

© Dentsu Aegis Network



Съдържание от Dentsu Aegis Network. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Dentsu Aegis Network обяви в началото на седмицата, че придобива eCommera, водещ доставчик на софтуерни услуги и платформи за елекронна търговия, улесняващ взимането на решения и управлението на поръчки при мултиканални дистрибутори и търговски представителства. eCommera е разработила и поддържа повече от 130 сайта за електронна търговия за свои клиенти в над 32 страни.


Базирана във Великобритания, eCommera и нейния екип от 275 служители, включително 140 души от България, ще се присъедини към Isobar, глобалната дигитална агенция на Dentsu Aegis Network. Марк Фейгън, Главен изпълнителен директор на eCommera, ще бъде на пряко подчинение на Трейси Де Груус, Главен изпълнителен директор Великобритания и Ирландия на Dentsu Aegis Network.


"В момент, когато променящите се очаквания на потребителите трансформират сектора на търговията, необходимостта от по-лесна интеграция на марката и нейните търговски канали е от решаващо значение", заяви Трейси Де Груус. "Репутация на eCommera като лидер в иновациите, както и досегашната й дейност като пътеводител, който превежда търговците на дребно през постоянно променящата се среда на електронната търговия засилва нашата марка и допълва пакета от решения към нашите клиенти. Щастливи сме да приветстваме екипа на eCommera в нашето семейство", добавя тя.


"Преживяванията, които брандовете предлагат днес минават през много канали и са само на един клик разстояние от покупката. Клиентите трябва да бъдат подкрепяни и съветвани правилно", каза Джийн Лин, Главен изпълнителен директор на Isobar Global. "Технологичните услуги на eCommera в областта на електронната търговия, които са пригодни за мащабите на различни пазари, ще засилят позициите на Isobar и ще подпомогнат нашата амбиция да предоставяме устойчиви бизнес идеи без граници."


"Развълнувани сме да се присъединим към Dentsu Aegis Network в момент, в който се регистрира значителен ръст и на двете компании. Сега нашите клиенти ще получават много по-широко портфолио от услуги, което стъпва върху опита на Isobar да изгражда марка и опитът ни да предлагаме иновативни многоканални решения в глобален мащаб", каза Марк Фейгън, Главен изпълнителен директор на eCommera.


В България, Dentsu Aegis Network притежава и развива комуникационните агенции Carat и Vizeum, както и iProspect, специализирана в дигиталното представяне на своите клиенти. Мария Грашнова, Главен изпълнителен директор на Dentsu Aegis Network за България коментира:


"Трите основни източника на сила за Dentsu Aegis Network винаги са били идеите, които достигат отвъд въображението, предприемчивостта, която надминава очакванията и технологията, която пресича границите на възможностите. Бизнес моделът ни успешно защитава всеки един от тези принципи. Щастливи сме, че можем да ги споделим с eCommera на глобално и локално ниво."


Офисът на eCommera в София е най-големият в глобален мащаб със своите над 140 специалисти, отговарящи за разработване, тестването и поддръжката на решения за клиенти като Clarins, ASDA Direct, TM Lewin и House of Fraser. Любомир Чолаков, Мениджър на eCommera за България, обяви:


"Всички в eCommera в България са ентусиазирани да станат част от семейството на Dentsu Aegis Network. Виждаме в това възможност да надградим успехите си с нови и иновативни услуги в много повече клиенти, като така подобрим потребителското преживяване на брандовете, с които работим".

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK