Ботаническата градина към Софийския университет бе разкрасена

Съдържание от M3 Communications Group, Inc.. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Тази година служителите на L'Oréal прекараха своя ежегоден ден на доброволен труд, освежавайки учебната база към Ботаническата градина на университета


Учебно-експерименталната база на Ботаническата градина към Софийския университет "Св. Климент Охридски" беше разкрасена по време на доброволческа инициатива за подобряване на различните градини на територията на базата. Доброволците прекараха деня в различни градинарски дейности като плевене, копане, косене, изваждане на луковици и засаждане на билки.


"Силно оценяваме допълнителната помощ, която ни се предоставя, тъй като е невъзможно тази огромна площ да бъде поддържана от ограничения персонал, с който разполагаме. Всякакви доброволчески дейности са добре дошли и занапред", заяви Петя Попова, главен специалист към Софийския университет "Св. Климент Охридски".


Този район служи изцяло за образователни цели – за разпространение на знания за растителното царство и опазването на застрашените биологични видове. Благодарение на усилията на участниците в инициативата бяха подобрени условията в градината в разгара на летния сезон, докато студентите са във ваканция.
Инициативата е част от ежегодната доброволческа кампания на L'Oréal – Citizen Day. Проектът Citizen Day стартира в световен мащаб през 2010 г. с цел да даде израз на ангажираността на L’Oréal към социалната отговорност на компанията, като организира ден на колективни доброволни действия от страна на своите служители. Миналата година над 24 000 служители от цял свят взеха участие в Citizen Day, достигайки 32 000 бенефициенти в 420 различни организации.


От 2011 г. служителите на компанията в България участваха доброволно в социални инициативи като реконструкцията на две софийски училища, реновиране на паркове и други подобрения в градската среда.


"Целта на инициативата Citizen Day е да обедини хората навсякъде по света около една- единствена цел – да се отблагодарим на общността чрез доброволческа дейност, предприета от служителите ни. Тази година решихме да помогнем на Ботаническата градина като продължение на чудесното ни сътрудничество със Софийския университет по националната стипендиантска програма "За жените в науката". Градината изисква постоянна поддръжка и аз съм щастлива, че отдадохме нашия принос за такава чудесна кауза", каза Бриджит Стрелър, генерален директор на L’Oréal България.


Подобен вид доброволчески дейности служат и като пример за ангажиране на обществото в подобряването на местните общности и околната среда.


За L’Oréal
L’Oréal е посветена на красотата повече от 105 години. С уникално портфолио от 32 международни, разнообразни и допълващи се марки, Групата генерира продажби в размер на 22.5 милиарда евро за 2014 г., като за компанията работят 78 600 души в целия свят. Като водеща компания за красота L’Oréal присъства във всички дистрибуторски мрежи: масовия пазар, универсални магазини, аптеки и дрогерии, фризьорски салони и търговия на дребно.


Изследователската работа и иновациите, както и всеотдайният научен екип от 3700 души, са в ядрото на стратегията на L’Oréal, чиято цел е да отговорят на стремежа към красота по целия свят и да привлекат един милиард нови потребители в близките години. Новата устойчива политика на L’Oréal до 2020 г. "Споделяме красотата с всички" набелязва амбициозни цели за устойчиво развитие по цялата верига на стойността на Групата.
За повече информация, моля, посетете: www.loreal.com

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK