Българите, които печелят по правилния начин

 



Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Компанията за персонализирани обвивки за протези Arthesis завърши шеста по гласове на публиката в глобалния конкурс за социално предприемачество на Chivas Regal – The Venture WIN THE RIGHT WAY.
Продуктите на Arthesis са с персонализиран дизайн и олекотени материали, произведени с 3D-принтери и бяха избрани да представляват България на международния финал на конкурса.


The Venture търси социално-отговорни идеи за бизнес, които се борят за награден фонд от общо $1 000 000, разпределен според гласовете на публиката и по преценка на журито.


Българската компания се състезава с предприемачи от още 15 страни, а в края на юли предстои големият финал на The Venture WIN THE RIGHT WAY, на който всяка компания ще се представи пред журито в директна конкуренция за голямата част от наградния фонд.


Гласуването приключи, но до този момент публиката е подкрепила Arthesis с почти $20 000 директно финансиране през crowdfunding платформата IndieGoGo. Кампанията там предължава и всеки, който желае, все още може да направи своя принос към българските финалисти.


Пожелаваме на Arthesis успех на финала, а повече за тях можете да научите на www.arthesiscovers.com, а пълнта информация за конкурса на Chivas Regal e на www.theventure.com.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK