Dentsu Aegis Network стартира Amnet - своята платформа за автоматизирано купуване на онлайн реклама в България

Съдържание от Dentsu Aegis Network Bulgaria. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Dentsu Aegis Network обяви, че от днес започва да предлага официално за първи път в България автоматизирано купуване на рекламна площ (т.нар. programmatic buying) чрез своето глобално подразделение Amnet. Новият подход ще промени напълно традиционните методи за купуване на дигитален инвентар към по-прогресивен и индивидуален подход, който съчетава профила на интернет потребителите с данните и технологията, с цел да се доставя таргетирана реклама в реално време до най-подходящите консуматори.


Със старта на Amnet, България ще увеличи глобалното портфолио на агенцията до 35 пазара по света и ще й даде възможност да предостави своя глобален опит в регион, където автоматизирано купуване на онлайн реклама тепърва започва да се развива. Като част от Dentsu Aegis Network България, Amnet започва да работи на пазар, където приблизително 6 милиарда real-time bidding импресии преминават месечно през demand-side платформи (DSP).


Мария Грашнова, Главен Изпълнителен Директор на Dentsu Aegis Network България заяви: "Това е много вълнуваща инвестиция, която правим в полза на нашите клиенти. Като водеща група на онлайн пазара у нас чрез комуникационните агенции Carat и Vizeum, както и агенцията за дигитален маркетинг iProspect, ние искаме нашите клиенти да получават най-доброто от световните стандарти - затова и решението ни да развием Amnet в България е вече факт.


Очакваме дигиталните медии да продължат да се развиват с все по-висок темп и стартирането на Amnet ще ни даде възможност да осигурим нови начини за повишаване на резултатите от дигиталните кампании, а от там и за повишаване на ефективността на инвестициите в онлайн медии. Amnet обединява хора, данни и технология, като осигурява в реално време таргетирана реклама към най-подходящите потребители. Вярваме, че с тази допълнителна оферта ние сме много добре подготвени за следващите бъдещите предизвикателствата на дигиталния пазар у нас."


Ашуини Карандикар, Глобален Президент на Amnet, коментира: "Amnet е част от комуникационната инфраструктура на Dentsu Aegis Network, която осигурява по-добри медийни показатели чрез по-добро таргетиране на аудитория. Щастливи сме, че България се присъединява към глобалното ни семейство, което ще осигури стратегически, измерими и устойчиви бизнес резултати за нашите клиенти."


Amnet България ще разчита на пълната подкрепа и професионален опит на специалистите от Amnet Полша, които са хъб за Централна и Източна Европа. Павел Ласковски, Генерален Мениджър, Amnet Poland, обясни:


"Вярваме, че тенденцията за автоматизирано купуване на онлайн реклама вече става стандарт в дигиталната индустрия. Глобалните ни клиенти очакват повече ефективност, точно достигане на зададената целева аудитория с особено внимание към параметрите на представяне.


Поради тази причина ние искаме инструментите и стандартите на Amnet да бъдат на разположение на възможно най-голям брой пазари в групата на Dentsu Aegis Network. Хъбът на Amnet за страните от Централна и Източна Европа е създаден именно с цел да подпомагане и ускори прилагането на такива нови решения и уникални техники в нашия регион.


Сътрудничеството ни с Amnet България в тази начална фаза е много добра. Българският екип е наистина ангажиран с развитието на този нов подход за купуване и продаване на онлайн инвентар. Необходимите процедури вече са въведени и първите кампании с ефективност, която отговаря на изискванията на клиентите, вече са факт".


Милена Мишинева, Мениджър на Amnet България, добави: "Amnet се различава от всички останали рекламни системи и конкуренти платформи с това, че безусловно държи данните на рекламодателите й да останат тяхна собственост. Amnet пази информацията на своите клиенти, без да бъде обединявана или споделяна, което гарантира нейната цялост и невъзможността тя да попадне в ръцете на техни конкуренти."


Благодарение на Amnet клиентите ще могат да следят всеки потребителски сегмент и начина му на поведение в онлайн среда с прецизна точност. Анализаторите на Amnet използват алгоритъмна технология и данни в комбинация, което позволява на платформата да развива и усъвършенства в реално време начина, по който създава и доставя аудитория, управлява данните, прави доклади и заключения.


Това ще позволи на рекламодателите да доставят правилните реклами до правилните хора в най-правилния момент. Платформата е интегрирала в себе си най-добрата DSP-технология, за да може да купува и оптимизира, спрямо целите на конкретна кампания, силно таргетирана и насочена към специфична аудитория дигитална реклама в целия спектър от онлайн медии - дисплей, мобилни и видео решения.

Ключови думи към статията:

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK