Сиела Норма АД вече предлага опция за онлайн поръчки на правно-информационен софтуер

Съдържание от Сиела Норма АД. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Компанията даде старт на мащабен проект, с който цели да разшири портфолиото си с различни начини за обслужване на своите клиенти, като отвори свой онлайн магазин. От днес, 15 септември, 2015 г. клиентите могат да избират и поръчват директно от 13 правно-информационни програми и сред 18 правни пакета, изцяло разработени от компанията и съобразени с нуждите на клиентите.


Магазинът предлага различни опции за плащане – дебитни/кредитни карти, мобилни и други. Интернет магазинът на СИЕЛА за правно-информационни системи дава възможност за достъп, дори и от чужбина, до интернет версията на продуктите на компанията и улеснява клиентите, като дава възможност за самостоятелен избор на програми и услуги за решаването на конкретен проблем.


"Ключово предимство на този канал за продажба е неговата достъпност по всяко време и от всяка точка на света, стига клиентът да разполага с интернет. Ние осигуряваме възможността нашите продукти да са на разположение на клиента, винаги когато са му потребни. Интернет магазинът дава възможност за индивидуални решения, както по отношение на времетраенето на абонамента, така и броя работни места, които са му необходими. Клиентите могат свободно да избират комбинации от продуктите, които желаят да ползват и да определят необходимия им брой работни места.
Не на последно място той предлага атрактивни отстъпки и промоции. Онлайн пазаруването на различни стоки отдавна е навик за повечето български потребители. Затова и преминаването към интернет продажби е ключово за "Сиела".", сподели г-жа Деница Кирова, търговски директор на направление "Правно-информационен софтуер" в СИЕЛА НОРМА АД.


Пълната продуктова гама на "Сиела Норма" вече е достъпна с един "клик", включително и услугите в областта на справочния софтуер, като база данни по поръчка на клиента, продукта "Профил на купувача" и системата за застрахователни брокери "Сиела Инс". "Сиела" е най-големият оператор на пазара на правноинформационни услуги и индивидуални IT решения с пазарен дял, по изчисления на екипа на СИЕЛА, около 8 хиляди клиенти или около 30-35 хил. потребители.


За компанията е логична стъпка създаването на онлайн магазин, предвид широкото й присъствие в интернет, както като надежден източник на актуална информация, разпространявана свободно чрез партньори и в социалните мрежи.

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK