Забавлявай се! Ще стигнеш по-далеч



Съдържание от Diageo. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Науката твърди, че щастието е ключът към успеха


Научно погледнато – може ли щастието да ти помогне в успеха?


Според д-р Мат Килингсуърф, американски психолог и учен – може. Като експерт в науката за щастието той предлага на хората да преосмислят традиционния подход.


В продължения на десетилетия д-р Килингсуърф провежда изследвания в тази сфера, а неговата работа дава начало на новата глобална кампания на шотландското уиски - Johnnie Walker, която се обединява под надслов: "Забавлявай се! Ще стигнеш по-далеч."


Д-р Килингсуърф споделя: "Хората понякога мислят за щастието като за далечна, недосегаема награда, която взимат само с години усилена работа или при постигане на конвенционалните маркери за успех като по-високи доходи или по-голяма къща. Но има все повече доказателства, че докато се наслаждаваме на щастието по пътя, успехът е по-вероятен."


Проучванията показват, че по-щастливите хора са не само по-продуктивни, по-отзивчиви и по-творчески настроени, но и по-устойчиви на предизвикателства и по-харесвани.


Някои от най-успешните хора в света са сред нарастващия брой поддръжници на новия подход към живота. Този подход се осланя на убеждението, че щастието е от ключово значение при постигането на всеки успех. Положителната нагласа на успешни личности като Световния шампион във Формула 1 и пилот на McLaren Honda - Дженсън Бътън, номинирания за Оскар актьор - Джъд Лоу, китайската актриса - Джао Уей, както и на още редица необикновени хора от всички сфери на живота, ги прави част от кампанията на най-продаваната марка шотландксо уиски в света. 1


Актьорът Джъд Лоу казва: "Позитивното мислене и откриването на малките радости в ежедневната работа, са част от моята философия и мисля, че това е едно от нещата, което ми е помогнало да се движа напред в кариерата си."


Други известни личности, които подкрепят тази нагласа към живота и участват в новата кампания, са американската алтърнатив-рок банда OK GO и мексиканският супер модел - Монсерат Оливър. Тяхното разбиране за успех и прогрес се препокрива с резултатите на все повече научни изследвания върху силата на щастието.


Коментирайки началото на кампанията, глобалният мениджър на марката – Гай Есколм, споделя: "Като марка Johnnie Walker винаги е била символ на прогреса - това лежи в историята на нашето уиски, тъй като основателят ѝ, Джон Уокър, започва всичко преди близо 200 години. Това, на което ни научиха два века опит е, че прогресът не е задължително едно безкрайно катерене - трябва да се наслаждаваме на стъпките, които предприемаме и колкото повече щастие откриваме в тях, толкова се приближаваме до целта."


Новата реклама Забавлявай се! Ще стигнеш по-далеч. на Johnnie Walker може да гледате тук:


_______________


1 International Wine and Spirit Research (IWSR) 2013.

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK