Huawei с рекорден ръст в доставките на смартфони

Съдържание от Huawei Consumer Business Group. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Huawei Consumer Business Group обяви финансовите си резултати за третото тримесечие на тази година, които показват внушителен ръст в доставките на смартфони.


Броят на доставените от Huawei смартфони за тримесечието вече достига 27.4 милиона, което е с 63% повече в сравнение със същия период преди година. Устройствата от среден и висок клас на компанията вече са 33 процента и това е със 7 процентни пункта повече от предишното тримесечие.


"Резултатите от последните три месеца показват, че стратегията ни е успешна – заяви Ричард Ю, главен изпълнителен директор на Huawei Consumer Business Group. – Ние сме особено горди от нарастването на износа на мобилни устройства, както и от нарастването на търсенето на телефони от средния и високия клас. Ако се движим с тези темпове, до края на тази година ще постигнем целта си – производство и доставка на 100 млн. броя смартфони."


Доставките на смартфони на Huawei за Европа са се увеличили почти двойно в сравнение със същото тримесечие миналата година, а за Близкия изток и Африка – със 70 процента. За Китай този процент също е много внушителен – 81 на сто.


Впечатляващите резултати относно продажбите на смартфони от среден и висок клас на Huawei са доказателство за нарастващия интерес към тези продукти. От появата им на пазара, доставките на най-популярните модели смартфони на Huаwei – Mate 7, P7 и P8, са достигнали съответно 6.5, 7.5 и 4 милиона бройки.


Huawei Mate S, най-новият флагман на компанията, който бе представен през септември тази година, постепенно разширява мрежата си на разпространение. Целта е скоро флагманът да присъства на пазарите в над 48 страни по света, сред които Китай, Великобритания, Германия, Франция, Испания и др. В българската магазинна мрежа Huawei Mate S ще се появи в средата на ноември.


Търсенето нa смартфоните на Huawei от среден и висок клас е особено силно в Европа. В България моделите, които се радват на най-голям интерес от страна на потребителите през последните 6 месеца, са Huawei P8 и P8 lite.


Що се отнася до мястото на Huawei на глобалната сцена, според неотдавнашен доклад на GFK китайската компанията продължава да е в топ 3 на водещите световни производители на смартфони за периода януари-август тази година с пазарен дял от 9.5%. В родната си страна Китай Huawei продължава да е номер 1 с пазарен дял от 15.2% към септември 2015 г.


Междувременно, през октомври 2015 г. Huawei бе включена в класацията "Tоп 100 на най-добрите марки в света" на Interbrand за 2015 г., където се класира на 88-а позиция и така се превърна в първия китайски бранд, завоювал си място в престижния топ 100.


За Huawei Consumer BG


С 16 центъра за проучване и развитие в страни като Германия, Швеция, САЩ, Франция, Италия, Русия, Индия и Китай и др. услугите и продуктите на Huawei се разпростират в повече от 170 държави, обслужвайки една трета от населението на света. Huawei се нарежда на трето място по поръчки на мобилни телефони за 2014 г.


Като една от трите бизнес групи на Huawei, Huawei Consumer BG предлага мобилни телефони, високоскоростни мобилни устройства и домашни устройства. С повече от 20 години богат опит в сферата на информационните и комуникационни технологии, обширна глобална мрежа, мащабни бизнес операции и партньорства, Huawei Consumer BG е посветен да доведе най-новите технологии до потребителите, предлагайки свят от възможности, създавайки невероятни преживявания и осъществявайки мечтите на хората по цял свят.

Ключови думи към статията:

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK