Умерената консумация на алкохол става модерна сред милениал потребителите



Съдържание от Загорка АД

Амстердам, 11-ти януари 2016 г. - Ново глобално проучване върху навиците на консумация на алкохол сред милениал потребители (на възраст 21-35 г.) разкри, че самосъзнанието и запазването на контрол са основните мотивиращи фактори за умерена консумация на алкохол. 75% от така наречените милениал потребители твърдят, че все повече ограничават количеството алкохол, което консумират, когато излизат вечер. Популярността и обсега на социалните медии сред тази възрастова група показват, че контролът над собствената им представа за себе си е от първостепенно значение.


Проучването е проведено от Canvas8, от името на Heineken, в 5 държави сред 5,000 участници на възраст от 21 до 35 г., консуматори на премиум бира. То е специално изготвено, за да подпомогне най-новата им кампания "Moderate Drinkers Wanted", която е част от глобалната платформа "Enjoy Heineken® Responsibly". Кампанията е насочена към засилване на тенденцията за отговорна консумация на алкохол.


Основните заключения:


"Господари на собствената си вселена"


• 59% от милениал поколението твърдят, че основната мотивация за ограничаване на алкохолната консумация вечер е да не загубят контрол.


• Повече от един на всеки трима (36%) признават, че са страдали от "социално засрамване" заради снимки в социалните медии, на които изглеждат пияни.


"Фокусирани върху бъдещето"


• 88% са съгласни, че те самите са отговорни за това как ще се развие животът им.


• 69% смятат, че трябва да работят по-усилено от родителите си, за да постигнат успех в кариерата.


• Когато става дума за намирането на "голямата любов", 97% смятат, че прекомерната консумация на алкохол не води до благоприятни срещи и влюбване.


• 71% смятат, че животът им е по-добър, когато имат контрол над поведението си.


"Качеството пред количеството"


• Вкусът (41%) и качеството (32%) са най-важните при избора на алкохолна напитка.


• Цената е от ключово значение за всеки пети (19%), докато алкохолното съдържание е важно за по-малко от един на всеки двадесет (4%).


• Тенденциите за хубава вечер се променят – милениал поколението все повече предпочита приятели и добра храна пред прекомерната консумация на алкохол. Те търсят и "нови преживявания" (49%), вместо старите начини за "голямо забавление" (39%).


"Умерено движение"


• 38% твърдят, че консумират алкохол умерено всеки път, когато излизат.


• 75% от милениал поколението ограничават консумацията на алкохол през повечето вечери.


• Повече от половината участници в проучването уважават решенията на останалите за умерена консумация, без да им оказват натиск.


Радина Шкутова, Маркетинг Мениджър на Загорка АД, каза; "Това проучване показва, че умерената консумация на алкохол се превръща в активен избор за едно поколение, което държи на своя имидж и на това да има контрол над себе си. Отговорната консумация на алкохол позволява на милениал поколението да оформя собствената си репутация и да се възползва от всяка възможност, която му се отдаде. Като се има предвид широкото разпространение на социалните медии сред тази възрастова група, "персоналното брандиране" е от ключово значение, така че качеството става все по-важно от количеството. "


Мирослава Георгиева, Социолог, каза; "Милениал поколението е израснало в период на бързи технологични промени, глобализация и икономически сътресения. В резултат, техният възглед за живота е доста по-различен от този на предишните поколения. Те са посветени на създаването на положителен начин на живот. Умерената консумация на алкохол е един аспект на това – поемането на контрол, взимането на положителни лайфстайл избори и старанието да взимат най-доброто от всяка възможност, която им се удава."


По този повод, Heineken стартира нова кампания, водена от марката Heineken®, озаглавена "Moderate Drinkers Wanted". За първи път, жените са в основата на кампанията – те притежават силата да насърчат мъжете да консумират алкохол умерено, когато излизат вечер. Показвайки положително поведение, Heineken вярва, че може да помогне за промяната в отношението на потребителите към употребата на алкохол.



Новата кампания се основава на вече съществуващия ангажимент на Heineken да използва своята марка, за да предаде съобщението "Консумирайте отговорно". В допълнение към инвестирането на 10% от медийните разходи на марката в специални кампании за отговорна консумация, съобщението се доставя и чрез спонсорски платформи като UEFA Champions League, Rugby World Cup и стотици музикални събития по целия свят. Съобщението се появи и на повече от 8 милиарда бутилки и кенове през 2015 г.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK