"Перото" застава зад каузата на Bee Smart Technologies

"Перото" застава зад каузата на Bee Smart Technologies

© Chivas The Venture



Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

В последната седмица на онлайн гласуването в конкурса за социално предприемачество Chivas The Venture българският участник Bee Smart Technologies получи подкрепата на литературен клуб "Перото", които от сряда са се посветили на каузата им.


На специален щанд в пространството в НДК са изложени девет класически произведения на литературата, но с деликатна промяна – от заглавията им са премахнати плодове, цветя или животни, които ще загубим, ако пчелите изчезнат. Така например "Гроздовете на гнева" на Джон Стайнбек става просто "На гнева", "Дамата с камелиите" на Александър Дюма-син просто "Дамата с". Инсталацията е метафора за опасността, пред която сме изправени, ако загубим пчелите – историята би била много по-различна без тях. В допълнение, персоналът на "Перото" носи тениски в подкрепа на родните финалисти, а утре, 10 юни, между 16:30 и 17:30 часа представители на Bee Smart Technologies ще разказват на живо в клуба за каузата за спасяването на пчелите и своя проект.


Стартъпът се бори за част от наградния фонд от 1 млн. долара на Chivas The Venture благодарение на идеята си за софтуер, който събира информация за състоянието на пчелите в кошера и сигнализира на пчеларите при наличие на тревожни данни. Изчезването на пчелите е глобален проблем, който може да доведе до криза в изхранването на човечеството – без тях ще бъде сринато цялото биоразнообразие на планетата, повечето животински и растителни видове ще престанат да съществуват.


Онлайн подаването на гласове продължава до 12 часа в понеделник, 13 юни, а разликата между участниците в първата десетка на класирането е минимална. Ако желаете да подкрепите българския финалист, можете да го направите на www.theventure.com/bg/en/finalists/bee-smart-technologies.


Chivas The Venture подкрепя именно такива начинания, които имат силата да внесат позитивна промяна в качеството на живот, които отговарят на представата на новото поколение потребители, че бизнесът трябва да бъде също толкова социално отговорен, колкото правителствата и организациите с нестопанска цел.


Можете да научите повече на www.theventure.com и фейсбук страницата на Chivas Regal.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK