Кой избира най-добрите?

Кой избира най-добрите?

© IAB MIXX Awards



Съдържание от IAB MIXX Awards. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

С наближаването на вторите поредни IAB MIXX Awards интересът към журито, което ще определи най-добрите постижения в българския дигитален маркетинг, става все по-голям.


На 17-ти ноември ще бъдат отличени топ кампаниите в родното онлайн пространство, разпределени в 7 категории. Всеки един член на журито отговаря за една категория и на събитието ще има презентация, в която ще представи три примера от световната практика през последната година, които са му направили особено силно впечатление.
Нека вдигнем завесите и разберем повече за хората, които ще решат кои да бъдат победителите:


Юлия Атанасова, която отговаря за категория Mobile. е магистър по икономика и е специализирала икономика на масмедиите. Юлия има над 15-годишен опит в управлението на продажбите, маркетинга и рекламата. Ръководила е търговската и маркетинговата дейности на няколко издателства в България, сред които Мит Прес (издател на сп.Мениджър и сп.Обекти), Програмата медия груп. От 2013 година Юлия отговаря за развитието на дейността и продажбите в България на Британската технологична компания Кримтан, разработваща собствени решения за програматик и динамичен интернет маркетинг.


Катя Тодорова отговаря за категория Video и е маркетинг визионер. Основната й мантра е да стои далеч от "кутийките" - в мисленето и живота. Катя има богат опит в изграждането на дигитални и интегрирани маркетинг стратегии, онлайн видео и content маркетинг, както и маркетинг в социалните мрежи. Катя има собствена компания - MEmotion - marketing emotion & e-motion, с която има амбиции да покаже изцяло нов, съвременен и базиран на човешки емоции поглед в позиционирането на вече изградени и startUP брандове. Катя участва като партньор в още две компании с фокус иновативни маркетинг решения и онлайн видео маркетинг – Clientric и brandЪ.


Жюстин Томс, която отговаря за категория Brave, е онлайн маркетинг експерт и сред ветераните в родния уеб. Автор e на 12 книги по темата, основател и 15 години ръководител на конкурса БГ Сайт и от 18 години ръководи и развива дигитална агенция Ей Би Си Дизайн. Жюстин е дългогодишен преподавател по онлайн комуникации и медии в НБУ.


Зоран Арсовски отговаря за категория Direct Response and Lead Generation и е Директор "Дигитален маркетинг", Progress. Зоран отговаря за анализа, дигиталната реклама, SEO, персонализацията и оптимизацията на всички онлайн активи на Progress. Притежава над 8-годишен опит в сферата на дигиталния маркетинг и в контекста на различни индустрии. Фокусът му е насочен към мащабни проекти за дигитална трансформация, които целят да оптимизират потребителското преживяване и увеличат продажбите, включително централизиран уеб анализ на бизнеса, персонализация и маркетинг, базиран на автоматизирано купуване на рекламни площи.


Георги Гавазов, който отговаря за категория Cross-Media Integration Георги Гавазов е в маркетинга и рекламата от над дванадесет години, а в Saatchi & Saatchi България - от над седем. Преди да стане съуправляващ директор на агенцията, е управлявал Saatchi Interactive и е заемал длъжността директор обслужване на клиенти. От 2014г е преподавател в магистърската програма "Реклама, иновативен маркетинг и мениджмънт" във ВУЗФ. Има магистърска степен от Университета на Изкуствата в Берлин. Твърди, че най-доброто време и място да се занимаваш с маркетингови комуникации е точно сега и точно тук, в България, защото "...живеем във време, в което бариерите падат и правилата, градени с десетки, понякога даже стотици години, вече не са адекватни. И този път ние имаме възможността да бъдем равноправни участници в разговора за бъдещето на комуникационната индустрия – стига, разбира се, първо да заявим своето място на масата".


Георги Малчев е отговорен за категория Social и е управляващ съдружник в xplora.bg – агенция за дигитален маркетинг с клиенти като Toyota, Medix, Whirlpool, Jim Beam и други. Георги притежава впечатляващ бизнес и маркетинг опит. Преподава маркетинг, комуникации и реклама в Нов Български Университет. Георги често е член на журита за дигитални маркетинг, както и модератор и панелист на форуми за мениджмънт, маркетинг и реклама.


Спас Сливков отговаря за категория Branded Content и е изпълнителен директор на OLX България – водещият сайт за безплатни обяви в страната. OLX е част от компанията Naspers, която управлява сайтове за обяви в над 35 страни в света, както и редица други платформи за електронна търговия и медии. Спас започва кариерата си в електронната търговия преди 5 години, като от тогава е част от екипа на Naspers в България. Преди това той се занимава с реклама, а кариерата си започва в областта на образованието като част от екипа на АУБ, където се занимава с реклама, печатни и онлайн издания на университета и организирането на събития. Завършва висшето си образование в САЩ.


Освен презентациите на членовете на журито ще има и представяне на интересни кейз стъдита на кампании на някои от големите брандове в страната.


Крайният срок за подаване на канидатури за конкурса е 1-ви ноември, а билети за събитието можете да си вземете от тук .

Ключови думи към статията:

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK