L’Oréal призната за осми път за една от най-етичните компании в света

Съдържание от Лореал. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

L'Oréal е една от най-етичните компании в света за 2017 г. Водещата компания за красота бе призната от института "Етисфера" – световен лидер при определянето на етичните бизнес стандарти, като една от най-напредналите компании в това отношение за 2017 г. (2017 World’s Most Ethical Company®).Титлата "Най-етична компания в света" се присъжда на организации, които следват и поощряват култура на етика и прозрачност на всяко ниво в компанията и при които съвпадат действия и принципи.


Това е 8-ият път, в който козметичната компания получава подобно признание, като L’Oréal и само още една компания от индустрията "Здраве и красота" следват отговорно водещите етични корпоративни стандарти и практики и присъстват в списъка на "Етисфера" за тази година.

"Културата е основата на успеха на всяка високоефективна, иновативна и устойчива компания – каза Жан-Пол Агон, председател и главен изпълнителен директор на L'Oréal. – Горд съм, че етиката е ключов стълб на нашата култура и лидерство, тя е това, от което нашите служители по цял свят винаги се водят при вземането на решения."


"Всички ние в L'Oréal се гордеем, че "Етисфера" ни дава престижното призвание за осми път. Етиката е новата рамка на вземане на решения и ние сме убедени, че силната култура на почтеност е от ключово значение за успеха в дългосрочен план", каза Емануел Люлен, старши вицепрезидент и главен директор "Етика".


2017 е единадесетата поред година, в която институтът "Етисфера" отличава онези компании, които осъзнават своята роля в обществото – да влияят и да работят за положителна промяна, които взимат под внимание влиянието на своите действия върху своите служители, инвеститори, клиенти и други ключови заинтересовани страни и се водят от своите ценности и култура във всекидневните си решенията.

"През последните единадесет години сме свидетели на промяна в обществените очаквания, постоянно предефиниране на закони и разпоредби и на геополитическия климат. Видяхме също как компаниите, признати като най-етичните в света, реагират на тези предизвикателства. Те инвестират в своите местни общности по света, приемат стратегии на разнообразие и включване и се фокусират върху дългосрочни дейности като устойчиво бизнес предимство – обясни главният изпълнителен директор на "Етисфера" Тимъти Ърблич. – Поздравления за всички в L'Oréal за признанието за най-етична компания в света."
Методология и точкуване


Оценяването на най-етичните компании в света се основава на етична рамка, разработена от института "Етисфера" (Ethics Quotient® (EQ), която предлага количествен начин за оценка на ефективността на една компания по обективен, последователен и стандартизиран начин.


Оценки се дават в пет основни категории: етика и услужливост (35%), корпоративно гражданство и отговорност (20%), култура на етиката (20%), управление (15%) и лидерство, иновативност и репутация (10%), и биват предоставени на всички фирми, които участват в процеса.


Признатите компании


Пълният списък на най-етичните компании в света за 2017 г. може да бъде открит тук.

Най-добрите етични практики на отличените компании за 2017 г. ще бъдат представени чрез серия от инфографики и изследвания през годината.


За етиката в L’Oréal


Отношението на компанията към етиката е толкова важно, колкото и икономическите резултати и качеството на продуктите. L'Oréal е построена върху силни етични принципи, от които се води при развитието си и които допринасят за изграждането на нейната репутация: почтеност, уважение, смелост и прозрачност. Именно тези принципи са в основата на политиките на компанията по отношение на услужливост, отговорни иновации, грижа за околната среда, социална и обществена отговорност и филантропия. В тази връзка амбицията на L’Oréal е да бъде компания за пример по света и да интегрира етиката в основата на бизнес практиките си.


- През 2000 г. L’Oréal беше една от първите компании във Франция, която изготви Кодекс за бизнеса и назначи през 2007 г. главен етичен директор. -


- През 2008 г. Жан-Пол Агон, председател и главен изпълнителен директор на L’Oréal, получи престижната награда Stanley C. Pace за лидерство в етиката.


- През 2014 г. L’Oréal издаде третото издание на "Етичния си кодекс", който може да се намери на 45 езика, на английски и френски език, отпечатан на брайл, както и онлайн обучител за нова етика на 22 езика.


- През 2015 г. вицепрезидентът на L’Oréal и главен директор "Етика" Емануел Люлен получи престижната награда за етика: Carol. R. Marshall Innovation in Ethics Award.


- L’Oréal е подписала Глобалния договор на ООН от 2003 г. и е една от 100-те компании, които са включени в новия Global Compact 100 борсов индекс, както и една от компаниите, подписала Women’s Empowerment Principles, инициатива на "ООН Жени" и Global Compact.


- Всяка година L’Oréal организира "Ден на етиката", по време на който служители от целия свят могат да разговарят онлайн за етиката с Жан-Пол Агон, председател и главен изпълнителен директор на L’Oréal. Повече информация прочетете тук.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK