Иван Георгиев, регионален мениджър на Starbucks България: "Създаваме специални моменти в ежедневието на нашите клиенти"

Иван Георгиев, регионален мениджър на Starbucks България

© Starbucks България

Иван Георгиев, регионален мениджър на Starbucks България



Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Какъв е досегашният Ви професионален опит?
Започнах през 2007 г. в AmRest – най-големият независим оператор на ресторанти в Централна и Източна Европа. Търсех си почасова работа, докато уча в университета. С времето бях впечатлен от корпоративната култура на компанията и възможностите за развитие, които има един млад човек. Реших, че тук е моето бъдеще. Бях продуктов мениджър на KFC, а след това в продължение на шест години – управител на обект на Burger King. Впоследствие бях обучаващ регионален мениджър за България за KFC и Burger King и управлявах пет обекта на двата бранда. През януари 2017 г. получих възможността да бъда регионален мениджър на Starbucks – изключителен бранд с огромен потенциал. Приех тази възможност, защото вярвам, че мога да допринеса за неговото развитие в България, както и за неповторимото Starbucks преживяване на нашите клиенти.


Как оценявате израстването си от служител до регионален мениджър?
Щастлив съм, че AmRest ми даде шанс и успях да се развия като професионалист. Това израстване ми позволи да опозная всеки детайл на работата и да оценя уникалното know-how на компанията. Като регионален мениджър се радвам, че имам възможност да развивам уменията и на моите колеги и да ги напътствам в израстването им като мениджъри.


Какви приоритети си поставяте като регионален мениджър?
Като регионален мениджър на Starbucks България за мен най-важната задача е развитието и популяризирането на бранда у нас. Стремим се да бъдем по-достъпни, за да може повече хора да опитат нашите продукти.
Ние сме компания, която инвестира в обучението и развитието на своя екип и подпомага индивидуалното израстване. Стремим се да създадем благоприятна работна атмосфера за работа.
Третият приоритет е да направим преживяването на клиентите в нашите обекти пълноценно. Ето защо планираме да реновираме изцяло заведенията и да въведем нови продукти, които следват най-модерните тенденции сред потребителите.


Планирате ли откриване на нови обекти?
До края на 2017 г. Starbucks ще открие още два обекта в София. Първият ще отвори врати съвсем скоро – още в началото на август на ъгъла на ул. "Съборна" и ул. "Княз Александър I". Всички почитатели на Starbucks и на висококачественото кафе са добре дошли. Подготвили сме им невероятни изненади. Следете страниците ни в социалните мрежи за повече подробности. Засега запазвам информацията за втория обект в тайна, но съм сигурен, че нашите клиенти няма да бъдат разочаровани.


Какво е мнението Ви за развитието на бизнеса с кафе в световен мащаб и в частност в България? Как оценявате конкуренцията?
Това е бизнес, който продължава да се разраства динамично. Важно е да има конкуренция, тъй като тя стимулира компаниите да стават все по-добри. Starbucks е световноизвестен бранд и лидер в предлагането на висококачествено кафе както на място в нашите заведения, така и пакетирано за вкъщи. Наша запазена марка е да изпичаме и обработваме кафето със специалната технология Starbucks Roast. Ние сме уникални, защото създаваме специални моменти в ежедневието на всички наши клиенти. Независимо дали се срещат с приятели, бизнес партньори или просто се наслаждават на качественото кафе, ние се стремим те да се чувстват добре в неформална обстановка, различна от ежедневието и, разбира се, да насърчаваме социалните контакти. Не забравяме и тези, които тепърва ще ни опознаят – искаме те да станат наши приятели и почитатели. Разчитаме на качествените и единствени по рода си продукти. Иновативни сме.


Какъв е произходът на кaфето, което Starbucks ползва?
Starbucks предлага само и единствено кафе 100% Арабика, тъй като според нас то е едно от най-качествените в целия свят. Ние предлагаме кафе от трите региона на отглеждане – Латинска Америка, Африка и Азия. 100% Арабика се произвежда трудно и в световен мащаб производството му намалява. Starbucks гарантира, че кафето е 100% етично закупено. Имаме контакти с местни ферми, които произвеждат и дистрибутират кафе специално за нас.


Какви са Вашите наблюдения за потребителските нагласи на българите?
Хората в България все повече се интересуват от различни видове кафе. Клиентите знаят, че при нас могат да поръчат не само популярните еспресо или Caffe Latte, но и сезонно кафе, както и с различен метод на приготвяне – например Френска преса и Хемекс.
През 2017 г. се засилва тенденцията и за студено кафе. Българите не бяха свикнали да пият изстудено кафе, но то става все по-популярно.
Най-младите ни клиенти – ученици и студенти, харесват нашето специално Frappuccino. Хит в момента е Cotton Candy Frappuccino, но имаме и по-различни вкусове.
Особено актуални са и разхладителните ни напитки – нашите специални студени чайове, които се приготвят с чай от цели листа, обработени по естествен начин. Вкусовете са манго или къпина.


Ще има ли промени в продуктовата линия на Starbucks?
В момента въвеждаме нова линия хранителни продукти, която следва здравословните тенденции. Те са пресни и се приготвят всяка сутрин специално за нашите клиенти. Вече предлагаме и приготвени на момента смутита със спанак, джинджифил, канела, годжи бери и боровинки, миксирани със 100% ябълков сок – изключително здравословни и хранителни, но в същото време с много ниска калорийна стойност. Като страна, популярна със своето кисело мляко, съм щастлив, че Starbucks България вече предлага йогурт с гранола и сладко от различни плодове. В момента потребителите могат да ги опитат в заведенията ни в The Mall и Paradise Center, a в края на лятото – и в останалите ни обекти. Съвсем скоро ще зарадваме нашите клиенти с новите ни продукти – Popcorn Frappuccino и два варианта на Refresha.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK