Starobrno представи новата си кампания под мотото #РАЗЛИЧНО. ЧЕШКО.

Starobrno представи новата си кампания под мотото #РАЗЛИЧНО. ЧЕШКО.

© Загорка АД



Съдържание от Загорка АД

Starobrno обяви началото на новата си кампания, провокирайки разбирането за различното чрез серия от инсталации и творчески послания. Биреният бранд идва от едно малко познато място, пресечна точка на високите технологии и изкуството. Различни лица намират общ език, за да придадат неповторимата динамика и очарование на град Бърно. Град, който диша с ритъма на модерните градски хора и в чийто вени тече хилядолетна история, обвита от митове и легенди.


Starobrno представи новата си кампания под мотото #РАЗЛИЧНО. ЧЕШКО.

© Загорка АД


Най-известната от тях започва така:
Преди стотици години един дракон превръща Бърно в свое свърталище. Търговските кервани започнали да избягват града, жените спрели да ходят на пазар, а детският смях се превърнал само в далечен спомен. Всички планове на градската управа да се справи със звяра удряли на камък. И така, докато не се появил един човек, който притежавал не само кураж и находчивост, но и ясен план как да се справи със звяра.


Той измайсторил специален капан, с който да се отърве от дракона – торба от овча кожа, напълнена с вар, която хвърлил в местната река. Драконът набързо изял плячката и ожаднял толкова много, че започнал да пие вода, докато стомахът му избухнал от погълнатата течност и вар. Когато извадили безжизненото му тяло, гражданите на Бърно разбрали, че всъщност страшният дракон е крокодил, който и до днес виси от тавана на старото кметство в града.


Starobrno представи новата си кампания под мотото #РАЗЛИЧНО. ЧЕШКО.

© Загорка АД


И както драконът се оказал нещо различно, така и Starobrno е различно от очакванията за скучен чешки бранд. Текстовете, подписани с #различно, които виждахме навсякъде из София в последно време, както и необичайните инсталации, които се появиха в Пловдив, Варна и Бургас, са плод на поредните успешни колаборации между Starobrno и редица артисти, сред които Жлъч, Григовор и Destructive Creation.
Уличната поезия и причудливите арт инсталации са само началото на кампанията на Starobrno, като от бранда подготвя нещо още по-интересно под мотото #различно, което ще видим съвсем скоро. Всъщност, още следващата седмица.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK