Кажете "да" на света и на безплатните самолетни билети

Съдържание от Lufthansa. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Кажете "да" на света и на безплатните самолетни билети

© Lufthansa


Сезонът на пътуванията e официално открит с игра на един от най-големите международни авиопревозвачи – Lufthansa. Участниците в нея могат да спечелят различни самолетни билети до дестинации, обслужвани от немския превозвач.


#SayYesToTheWorld кани всички желаещи да полетят с мечтите си и да достигнат до онова кътче от света, за което винаги са бленували. Как става това? За да участват в играта, потребителите трябва да влязат на страницата на www.lufthansa.com/sayyes, да посочат място на виртуалното земно кълбо, което искат да посетят, и най-накрая да изберат "Да!"


Голямата награда са два двупосочни билета в бизнес класа по интерконтинентален маршрут, а втората – в икономична класа. Наредилите се на трето и четвърто място ще получат по два двупосочни билета икономична класа в полет по избор в Европа. Кампанията ще продължи до 15 април, а победителите ще бъдат изтеглени през май.


Кажете "да" на света и на безплатните самолетни билети

© Lufthansa


По време на кампанията Lufthansa постави самолетни седалки на обществени места в Мюнхен, Шанхай и Ню Йорк с въпрос към минувачи "Защо обичате света", за да ги окуражи да отворят сетивата си за света и да им даде възможност да приемат пътуването като източник на вдъхновение.


#SayYesToTheWorld е част от събитията по случай новия дизайн на Lufthansa, включващ променения облик на самолетите на 100-годишния юбилей на логото на превозвача – жерава. Новата глобална рекламна кампания вече се осъществява на много пазари по цял свят чрез различни комуникационни канали. Тя е една от най-новаторските в историята на авиопревозвача, защото целта ѝ е да провокира традиционните схващания и стереотипи и едновременно с това да покаже неизмеримото богатство, което пътешестването носи.


Кажете "да" на света и на безплатните самолетни билети

© Lufthansa


Ако искате да участвате в кампанията, направете го до 15 април, като посетите www.lufthansa.com/sayyes. Победителите ще бъдат изтеглени и обявени на сайта на компанията през месец май.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK