Какъв е ръстът на онлайн рекламата?

Какъв е ръстът на онлайн рекламата?

© IAB Bulgaria



Съдържание от IAB Bulgaria. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Реалистично ли е през 2017г. в дигитална реклама да са вложени над 100 000 000 лева? Това ще стане ясно на IAB Forum 2018, на който ще бъдат представени данните за обема на онлайн реклама в България както и кои са най-големите рекламодатели в интернет за изминалата година.


Събитието, което традиционно събира лидерите на дигиталната индустрия у нас, ще се проведе на 26-ти април в хотел Маринела, като може да бъде следено и на живо онлайн.


Освен данните за пазара, на IAB Forum ще бъде представен и Секторният GDPR кодекс, разработван съвместно с Комисия за защита на личните данни (КЗЛД). Лектори от Google, Smart, Decathlon, Credissimo, Unicredit, Adform и др. ще очертаят тенденциите за развитие на региона, ще разкажат как са се трансформирали дигитално и ще покажат как боравят с данните на потребителите си.


Преди обяд са предвидени практически насочени уъркшопи, на които ще бъдат представени иновативни и ефективни решения за онлайн маркетолози.


Регистрирайте се за участие сега, за да разберете дали ще се сбъднат прогнозите за 25% ръст на онлайн пазара!


Цената на билет е 250 лева, като членовете на IAB Bulgaria ползват 50% отстъпка, а за студенти са предвидени специални преференциални цени.


Повече за събитието можете да научите тук.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK