А1 подарява отворени ТВ уикенди през юни

Съдържание от A1. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"
А1 подарява отворени ТВ уикенди през юни

© A1

През всеки уикенд на юни А1 България ще подари на своите клиенти на ТВ услуги достъп до над 210 канала абсолютно безплатно.


Като част от промоцията клиентите на А1 България ще имат достъп и до ексклузивното съдържание на спортните канали MAX Sport 1 и MAX Sport 2. Така през юни те ще могат да се насладят на мачовете на българските национали по волейбол в Лигата на нациите, както и боксовите мачове на Тервел Пулев и на завръщащия се в бокса след победата си над Владимир Кличко през 2015 г. Тайсън Фюри.


Отворените ТВ уикенди са част от комплиментите, които А1 България прави по случай промяната на своето име. Освен тях телекомът подарява на своите клиенти и 10 000 MB мобилен интернет, възможност за безплатен тест на всички нови услуги и продукти, 50% отстъпка от цената на избрани устройства, бонус от 500 MB мобилен интернет при предоставяне на обратна връзка за мрежата на компанията, още по-изгодни промоционални оферти на фиксираните си услуги и много други.


Новото име на А1 България е само част от цялостния процес по промяна на компанията. Основната идея в него е А1 да се вслушва все повече в мнението на клиентите, за да отговори на техните очаквания и да направи живота им в дигиталната ера по-лесен и по-забавен.


За А1: А1 е водеща компания на пазара на телекомуникации в България. Телекомът предоставя своите услуги на близо 4 млн. клиенти. През 2017 година А1 отчита приходи от 431,2 млн. евро, а сравнимата EBITDA e 130,1 млн. евро. Компанията има важна роля като двигател на икономиката и обществото с инвестиции, надхвърлящи 4 милиарда лева за последните над 20 години. Телекомът предоставя на своите клиенти мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет и цифрова телевизия. С придобиването на blizoo А1 става една от най-големите компании в България по брой клиенти на фиксиран интернет и ТВ услуги. В началото на 2017 година телекомът навлезе и на пазара на съдържание като стартира собствени спортни ТВ канали – MAX Sport 1 и 2. Това, заедно с водещата позиция на A1 на мобилния пазар, утвърждава компанията като лидер в сектора на телекомуникациите в България.


Компанията е част от A1 Group – водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 24 млн. клиенти. Към момента A1 Group оперира в седем държави: Австрия (А1), България (A1), Беларус (velcom), Хърватия (Vipnet), Словения (A1 Slovenia), Сърбия (Vip mobile) и Македония (one.Vip). Приходите на A1 Group за 2017 година са 4,38 милиарда евро, а сравнимата EBITDA e 1,4 милиарда евро. Портфолиото на A1 Group включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни и онлайн разплащанията. Групата разполага със стабилен акционер в лицето на América Móvil – третият по големина доставчик на мобилни услуги в света.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK