МЕТРО стартира глобална бранд кампания в подкрепа на малкия бизнес.

МЕТРО стартира глобална бранд кампания в подкрепа на малкия бизнес.

© МЕТРО



Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

МЕТРО стартира глобална бранд кампания, с която ще покаже, как ежедневно подкрепя успеха на хората със собствен бизнес в различни държави. Кампанията фокусира вниманието върху усилията и енергията, които собствениците на фирми влагат непрестанно в своята работа. Нейното послание е "Ние не работим за МЕТРО. Ние работим за милиони хора със сосбтвен бизнес по целия свят, защото техният успех е нашият бизнес." Реални клиенти в повече от 20 държави са в сърцето на бранд кампанията. Тя ще разкаже техните бизнес истории и ще показва как МЕТРО ги подкрепя по пътя към реализацията на тяхната следваща бизнес цел.


В продължение на една година МЕТРО поема ангажимент да подкрепя всички лица в кампанията и периодично да споделя информация за напредъка в развитието на дейността им и пътя към постигането на конкретната бизнес цел.


МЕТРО стартира глобална бранд кампания в подкрепа на малкия бизнес.

© МЕТРО


Поредицата от истории ще представи хора като Криста, собственик на ресторант от Германия, която иска да развие семейния бизнес в дигиталната сфера; Виджай от Индия, собственик на типичен квартален магазин, който иска да успее и да стане много известен; Елиът от Белгия, предлагащ природосъобразен кетъринг.През 2019 г. ще бъде публикуван и доклад за постигнатите резултати.


"МЕТРО неизменно следва своята основна цел – да бъдем поддръжници на независимия бизнес. Ние непрекъснато адаптираме своята концепция според нуждите на нашите клиенти, предлагайки им устойчиви решения с добавена търговска стойност!", казва Атила Йенисен, главен изпълнителен директор на МЕТРО Кеш & Кери България. "Ето защо беше логично да поставим точно тях и техните бизнес цели в центъра на новата ни бранд кампания".


МЕТРО стартира глобална бранд кампания в подкрепа на малкия бизнес.

© МЕТРО


"Живяла съм дълго време в Неапол, Италия. Когато се завърнах в България , поисках да покажа на своите сънародници един по-различен начин на хранене. Намирам, че храната в Италия има особен дух, който поисках да пренеса тук. Затова намерих готвач неаполитанец, когото поканих на работа в новия си ресторант. Работя и с дъщеря си и цялото си семейство, които ме подкрепят и са винаги около мен. Да бъда независим собственик ми харесва, защото мога да работя за хората и да им предложа това, което искам. А аз искам да пренеса типичната неаполитанска кухня в България", споделя Валерия Будинова, българският посланик на кампанията.


(За историята на Валерия Будинова и нейните бизнес целите, можете да на научите повече тук.)
(Вижте тук лицата от кампанията и проследете техния път към успеха през следващата 1 година )


МЕТРО стартира глобална бранд кампания в подкрепа на малкия бизнес.

© МЕТРО


METRO подкрепя своите 21 милиона бизнес клиенти по целия свят чрез разнообразни инициативи като ежегодния Ден на независимия предприемач, който се провежда през всеки втори вторник на октомври. По време на него компанията предоставя на своите клиенти уникална промоционална онлайн платформа, в която те могат да публикуват атрактивни промоции, насочени към крайните си потребители. МЕТРО допълнително промотира дейността на своите партньори – ресторантьори, хотелиери и малки търговци, а също така организира дегустации, презентации и кулинарни мастъркласове в МЕТРО Академия, за да подкрепи професионалното развитие на хората, работещи в ХоРеКа сектора.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK