A1 избра Нова Броудкастинг Груп за рекламните продажби на каналите MAX Sport и EDGEsport

Съдържание от A1. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

A1 избра Нова Броудкастинг Груп за партньор при продажбите на рекламно време на спортните канали MAX Sport 1, MAX Sport 2 и EDGEsport на българския пазар. От август 2018 г. рекламните продажби на трите телевизионни канали стават част от портфолиото на медийната група, с което рекламодателите ще получат по-лесен достъп до рекламно време в спортните канали.


MAX Sport 1, MAX Sport 2 и EDGEsport предлагат на феновете богато съдържание от футбол, тенис, волейбол, баскетбол, бойни, моторни, екстремни спортове, лека атлетика, хокей, голф и други. А1 постоянно се стреми да разширява своето спортното съдържание, като от този сезон спортните канали на телекома ще излъчват ексклузивно всички мачове от УЕФА Шампионска лига, които ще се играят по програма във вторник, включително и финала на най-популярния клубен футболен турнир в света. В ефира на MAX Sport влиза и едно от чуждите първенства с най-много фенове у нас – италианската Серия А, която стартира в края на август. Футболното портфолио на каналите MAX Sport се допълва от холандката Ередивизи и китайската Суперлига.


Водещ акцент в програмата на MAX Sport 1 и MAX Sport 2 е излъчването на едни от най-престижните тенис надпревари от календара на ATP с големите звезди в спорта – българина Григор Димитров, Роджър Федерер, Рафаел Надал и Новак Джокович.


От 2018 г. спортните канали на А1 излъчват на живо и представянето на българския мъжки национален отбор по волейбол в най-силния комерсиален турнир в света – Волейболната лига на нациите.


MAX Sport 2 излъчва ексклузивно и битките от най-големия шампионат за бойни спортове в света – UFC. Почти всеки уикенд каналът излъчва представянето на звезди като Конър Макгрегър, Джон Джоунс, Хабиб Нурмагомедов, Джордж Сен-Пиер, Холи Холм, Крис Сайборг, Стипе Миочич, Даниел Кормие и др. В UFC вече се състезава и най-силният български боец по смесени бойни изкуства – Благой Иванов – Багата.


В богата програма на MAX Sport попадат още баскетбола с клубните надпревари Евролигата и Еврокупата, Националната хокейна лига на САЩ и Канада, стартовете от Световния шампионат по мотоциклетизъм, надпреварите от НАСКАР, Диамантената лига по лека атлетика и още редица спортове.


"Радваме се, че толкова бързо успяхме да се позиционираме стабилно на пазара на спортно телевизионно съдържание. Тенис, футбол, смесени бойни изкуства, волейбол, баскетбол, лека атлетика, моторни спортове – предлагаме хиляди часове неподправена спортна емоция на живо и амбицията ни е да продължим да се развиваме. Доказателство за това са УЕФА Шампионска лига и италианската Серия А, които от този сезон също стават част от нашата програма. За резултатите ни говори и интересът на рекламодателите и сме щастливи, че в лицето на Нова Броудкастинг Груп имаме партньор, на който можем да разчитаме", сподели Петя Стоянова, директор "Маркетинг комуникации" в A1.


"С поемането на рекламните продажби на спортните канали от портфолиото на А1, Нова Броудкастинг Груп ще предостави на рекламодателите достъп до още по-разнообразно спортно съдържание и по-широка аудитория. Новото стратегическо сътрудничество е доказателство за експертизата на Нова Броудкастинг Груп да създава и управлява атрактивни за рекламодателите продукти", коментира Велимира Петрова, директор Продажби в Нова Броудкастинг Груп.


-----------------------


A1, част от A1 Group, е водещ доставчик на дигитални услуги и телекомуникационни решения в България. Телекомът предоставя мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет, цифрова и сателитна телевизия, включително два собствени спортни канала – MAX Sport 1 и MAX Sport 2, cloud и IoT решения на 4,5 милиона клиенти. През 2017 г. A1 България отчита приходи от 431,2 милиона евро, а сравнимата EBITDA e 130,1 милиона евро.


A1 Group е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 24 млн. клиенти. A1 Group оперира в седем държави: Австрия (А1), България (A1), Беларус (velcom), Хърватия (Vipnet), Словения (A1 Slovenia), Сърбия (Vip mobile) и Македония (one.Vip). Приходите на A1 Group за 2017 година са 4,38 милиарда евро, а сравнимата EBITDA e 1,4 милиарда евро. Портфолиото на A1 Group включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни и онлайн разплащанията. Групата разполага със стабилен акционер в лицето на América Móvil – третият по големина доставчик на мобилни услуги в света.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK