A1 продължава партньорството с баскетболния "Академик"



Съдържание от A1. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

A1 продължава партньорството си с баскетболен клуб "Академик", а отборът вече ще се състезава под името "А1 Академик". Спонсорството е част от стратегията на А1 да подкрепя развитието на българския спорт, като компанията ще подпомага всички възрастови формации в клуба.


"Днес правим поредната крачка в полза на българския спорт – имаме честта да бъдем част от името на един от най-старите, не само баскетболни, а въобще спортни клубове у нас. Поставяме началото на "А1 Академик" и вярвам, че това е поредният проект, с който ще се гордеем занапред", сподели Илияна Захариева, директор "Корпоративни комуникации" в А1.


A1 продължава партньорството с баскетболния "Академик"

© A1


"Бих искал да изкажа голяма благодарност към дългогодишните ни партньори от А1. Много се радвам, че компанията реши да ни подкрепи в този важен за нас момент. С тази помощ "А1 Академик" ще може да погледне към челните места в българското първенство още от следващия сезон. Много съм щастлив и от факта, че А1 ще бъде спонсор и на детско-юношеската ни школа – това ще ни даде спокойствие и ще ни помогне да работим на още по-професионално ниво", сподели Сашо Везенков, изпълнителен директор на "Агенция за мениджмънт и реклама в спорта".


А1 подкрепя "Академик" вече почти 10 години, като телекомът беше част от най-големите успехи на отбора на национално и европейско ниво. Партньорството с "А1 Академик" е и част от политиката на телекома да насърчава развитието на младите български спортисти. Проектът ще даде възможност на талантите от школата на клуба да доусъвършенстват своите умения и да бъдат в основата на бъдещите успехи на българския баскетбол. Спонсорството се нарежда до вече наложилите се младежки инициативи "Научи се да караш ски" и "А1 Атлетика за младежи", които компанията реализира с националните федерации по ски и лека атлетика.


A1 продължава партньорството с баскетболния "Академик"

© A1

А1 е един от най-значимите спонсори на българския спорт. Компанията е генерален спонсор на Българската федерация по ски (БФСки), основен партньор на всички кръгове от Световната купа по ски и сноуборд в България, официален телеком на Българска федерация лека атлетика (БФЛА) и официален спонсор на футболния отбор ЦСКА София.


Като част от своята стратегия за развитие на спорта А1 създаде 4 собствени спортни канали MAX Sport. Тяхната цел е да предложат огромно разнообразие от качествено спортно съдържание на феновете, да следят на живо най-интересните събития и шампионати, и да показват успехите на най-добрите български спортисти. В ефира на MAX Sport попадат едни от най-гледаните от феновете продукти: УЕФА Шампионска лига, испанския футболен шампионат Ла Лига, италианската Серия А, тенис турнирите от сериите ATP Masters 1000, ATP 500 и ATP250, състезанията от MotoGP и NASCAR, битките от UFC, мачовете на българските национали от волейболната Лига на нациите, двубоите от NHL, стартовете от Диамантената лига и още много други. Каналите MAX Sport отделят специално внимание и на баскетбола с излъчването на най-интересните двубои от най-силните клубни турнири на Стария континент – Евролига и Еврокупа.


А1, част от A1 Group, е водещ доставчик на дигитални услуги и телекомуникационни решения в България. Компанията предоставя мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет, цифрова и сателитна телевизия, включително четири собствени спортни канала – MAX Sport 1, MAX Sport 2, MAX Sport 3 и MAX Sport 4, платежни услуги, собствена платформа за музикален стрийминг, cloud и IoT решения на 5 милиона клиенти. През 2018 г. A1 България отчита приходи от 446,2 милиона евро, а сравнимата EBITDA e 138 милиона евро.


A1 Group е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 24 млн. клиенти. A1 Group оперира в седем държави: Австрия (А1), България (A1 Bulgaria), Беларус (velcom), Хърватия (A1 Croatia), Словения (A1 Slovenia), Сърбия (Vip mobile) и Македония (one.Vip). Приходите на A1 Group за 2018 година са 4,47 милиарда евро, а сравнимата EBITDA e 1,38 милиарда евро. Портфолиото на A1 Group включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни и онлайн разплащанията. Групата разполага със стабилен акционер в лицето на América Móvil – третият по големина доставчик на мобилни услуги в света.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK