Froneri България избра за своя творческа агенция All Channels | Advertising

Froneri България избра за своя творческа агенция All Channels | Advertising

© Froneri



Съдържание от All Channels Communication. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

След проведен конкурс за избор на агенция, най-голямата компания за сладолед в България - Froneri, избра All Channels | Advertising за свой творчески партньор.


Froneri България е съвместна компания с Nestle и R&R за производство на сладолед, замразени храни и млечни продукти. Сред брандовете на компанията са добре познатите сладоледи Familia, Aloma, Familia Galaxy, Boss, Nirvana и др. Експертизата и лидерското пазарно място на Froneri се гради както върху успеха на силните марки и опита на Nestlé в "дистрибуцията извън дома", така и върху експертизата на R&R в производството на сладолед и силното присъствие в големите търговски вериги.


"Основният ни критерий за избор на творческа агенция беше както креативността в предложенията, така и приложимостта им в дългосрочен план за постигане на бизнес целите на Компанията. Вярваме че Агенцията ще допринесе за развитието на марките ни в дългосрочен план!", споделиха от Froneri България.


"Екипът на Froneri България ни спечели и впечатли с високата си търговска и маркетинг експертиза в сектора на сладоледите още от първата среща в процеса на брифирането", сподели Емилия Стефанова, Управляващ директор на All Channels | Advertising. "За нас предизвикателството беше да намерим нова платформа, която да представи продукта по най-добрия начин, да работи за имиджа и продажбите едновременно".

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK