Теленор раздава 777 000 пакети с МВ в новата кампания "Дълги уикенди в приложението MyTelenor"

Теленор раздава 777 000 пакети с МВ в новата кампания "Дълги уикенди в приложението MyTelenor"


Съдържание от Telenor. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Всяка седмица в периода от 5 юли до 1 септември
2019 г, в дните петък, събота и неделя, потребителите на мобилното
приложение MyTelenor могат да участват в новата кампания "Дълги уикенди в
приложението MyTelenor" и да спечелят пакети с допълнителни мегабайти за
мобилен интернет.


Всички клиенти на абонаментните планове и предплатените услуги на
оператора, които са инсталирали на своите смартфони най-новата версия на
приложението MyTelenor и са се регистрирали в него, могат да участват в
кампанията и да спечелят от общо 777 000 допълнителни пакета с МВ от по 500,
1000 или 3000 МВ. Желаещите да участват могат да го направят като влязат в
приложението и изберат банера на кампанията, който ще ги отведе до карта, която
трябва да "изтрият" и веднага ще разберат дали печелят награда. Всеки потребител
на MyTelenor може да участва по веднъж дневно и може да спечели до 12 награди
за един номер за периода на кампанията.


Спечелените мегабайти представляват еднократни допълнителни пакети с
национални MB, валидни за ползване в България и в роуминг в зона ЕС за период
от 30 дни. След изчерпването на включените в пакетите МВ или изтичане на
валидността, пакетите се деактивират автоматично.
Пълните условия на кампанията ще бъдат публикувани в приложението
MyTelenor, както и на официалната страница на оператора, www.telenor.bg с
началото на кампанията на 5 юли.


MyTelenor e безплатно приложение на Теленор за Android и iOS, което
позволява на клиентите на оператора лесно и удобно да следят своето потребление
и разходи, да заплащат своите месечни сметки и да презареждат предплатени
карти, както и да активират различни услуги. Те могат също да проверяват
фактурите си до шест месеца назад, да свалят подробна разпечатка на своето
потребление, както и да открият най-близкия до тях магазин на Теленор.


Теленор е водеща телекомуникационна компания с над 3 милиона активни
потребители в България. От 1 август 2018 г. Теленор България, заедно с
Теленор Унгария и Теленор Сърбия и Черна Гора, са част от PPF Group.
PPF Group инвестира в множество пазарни области - банкови и финансови,
телекомуникации, машиностроене, биотехнологии, застраховане, недвижими
имоти и селско стопанство. PPF Group оперира в Европа, САЩ и Азия. Групата
притежава активи на стойност над 45 млрд. евро (към 31 декември 2018 г.).

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK