Да бъдеш кафе шампион: националният бариста шампионат на Starbucks се проведе в Sofia Ring Mall



Съдържание от Starbucks. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Ежегодното състезание между баристите на Starbucks в България се проведе вчера в София. Бариста шампионатът събра представители на всички обекти на бранда от страната, за да покажат майсторството си в приготвянето на кафе специалитети. 12-те претендента в шампионата премериха сили в Starbucks Ring Mall на 29 юли, понеделник.


Да бъдеш кафе шампион: националният бариста шампионат на Starbucks се проведе в Sofia Ring Mall


В рамките на целия ден състезателите показаха умения в създаването на определени напитки Starbucks, както и свои собствени творения, вдъхновени от бранда. От 10 ч. сутринта до 17 ч. младите момичета и момчета показаха, че всеки един от тях е достоен за титлата Barista Champion 2019. В края на деня стана ясен победителят: Любомир Панайотов, който от октомври 2017 г. е част от семейството на Starbucks и представи екипа на обекта от Сердика център.


Да бъдеш кафе шампион: националният бариста шампионат на Starbucks се проведе в Sofia Ring Mall


"Barista Champion значи не само, че си най-добър в приготвянето на напитките. Означава че имаш отношение към тях, че обичаш това, с което се занимаваш и цениш качествата на кафето", каза Иван Георгиев, регионален мениджър на Starbucks за България. "За нас е удоволствие всяка година да събираме най-добрите си баристи. Победителят ще представи България на международното състезание в Лондон. Освен това ще посети и Starbucks Reserve Milano Roastery – едно специално кътче, където съхраняваме и черпим вдъхновение от редки и специални сортове кафе", сподели още той.


Да бъдеш кафе шампион: националният бариста шампионат на Starbucks се проведе в Sofia Ring Mall


Специално за събитието пристигнаха Карол Зурадски, регионален директор на Starbucks за Балканите, Сорина Бутеа – мениджър Човешки ресурси на Starbucks за Балканите и Мария Феер – маркетинг мениджър на Starbucks за Балканите, които бяха членове на журито.


За Starbucks
Американската верига за кафе Starbucks стартира през 1971 г. в Сиатъл с продажба на кафе, чай и подправки. Днес компанията притежава над 27 хиляди локации в повече от 70 държави. В България тя е представена от AmRest Coffee, най-голямата независима компания, оперираща с ресторанти в Централна и Източна Европа.


Целта на Starbucks е да предлага кафе с най-високите стандарти за качество, с етично закупуване и отговорни практики за отглеждане. Експертите на компанията пътуват до фермите в Латинска Америка, Африка и Азия, за да изберат най-добрите зърна кафе от вида Арабика, и подчертават техните богати вкусове и аромати чрез специалното изпичане – Starbucks roast.


В България първото заведение Starbucks отвори врати през 2008 г. на ул. "Гурко" 62. Днес обектите вече са четиринайсет – осем в София,два в Бургас, два в Пловдив и два във Варна.


За Barista Championship
Състезанието се провежда всяка година от Starbucks в търсене на най-добрият бариста на бранда. Тази година ще се състои 29-ото издание в Лондон, където баристи от цял свят ще премерят сили в нелеките предизвикателства на Starbucks

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK