SAP NOW 2019 представя технологиите чрез изживяване

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.

SAP NOW 2019 представя технологиите чрез изживяване


Съдържание от SAP. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Най-значимото глобално събитие за технологични иновации на SAP – SAP NOW, гостува в България на 17 октомври 2019 по повод двадесетата годишнина от стъпването на компанията на нашия пазар. Под мотото "Технологии чрез изживяване", събитието ще събере на едно място революционни нововъведения и решения, завладяващи персонални преживявания, интерактивни демонстрации, богати примери от практиката, ексклузивно съдържание от изявени експерти в различни сфери на бизнеса, както и възможности за нови контакти и професионални срещи.


Във всичките си житейски роли хората са способни да преживяват 27 различни вида емоции. Всяка една от тях може да бъде в основата на това дали една компания ще прогресира или ще претърпи провал - промени ли се емоцията, променя се и бизнесът. А промени ли се бизнесът, променя се и светът. И в генезиса на всичко това стои клиентското изживяване, а SAP NOW цели да покаже как компанията се грижи именно за него – тук и сега.
На събитието ще гостуват международни и локални авторитетни лектори, които ще споделят как трансформацията на технологиите като продукт, центриран спрямо клиентското изживяване, е променил техните емоции и съответно бизнеса им.


Интерес, изненада, разочарование, радост, възхищение... и какво е въздействието на всяко едно от тези чувства у потребителите върху дейността на компанията е във фокуса на програмата на SAP NOW България. Ето част от емоциите и отражението им върху бизнес средата, застъпени в различните панели, които ще видим на SAP NOW:


Задоволство – Преживяването да караш Harley Davidson
Гост-лектор ще бъде Дан Ловис, маркетинг мениджър за Harley Davidson за Великобритания и Ирландия, който пристига за пръв път в България. Той ще сподели как технологичните иновации на SAP са подобрили значително процесите на планиране, производителността и оперативната гъвкавост на компанията, за да отговорят на новите индивидуализирани поръчки на клиентите – ключов фактор за успеха на Harley Davidson и за пълноценното потребителско изживяване.


Вълнение – Дигитализацията на клиентското преживяване на Allianz Arena
Гост-лектор ще бъде Михаел Фихтнер, главен дигитален директор на ФК Байерн Мюнхен. По време на ексклузивното си за подобен род събития представяне, той ще разкаже повече за това как стадион "Allianz Arena" е преминал от 52 различни обслужващи технологични системи към едно единствено решение от SAP. Гостите на събитието ще разберат какъв ефект е имало това върху играчите, треньорите и целия екип на Байерн Мюнхен, както и върху преживяването на феновете на един от най-влиятелните футболни грандове в Европа и в света.
Сред гост-лекторите ще бъдат също Иван Тенчев, един от най-популярните коментатори и познавачи на Формула1 в България и Румяна Тренчева, старши вицепрезидент "Глобална партньорска мрежа и Общ бизнес" на SAP в Централна и Източна Европа.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK