Клиентите на Експресбанк вече разполагат с иновативна платформа с информация за обединението с Банка ДСК

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за .

Клиентите на Експресбанк вече разполагат с иновативна платформа с информация за обединението с Банка ДСК


Съдържание от Банка ДСК. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

На адрес http://dskbank.bg/integration те ще могат да научават всички новини, свързани с интеграцията
21 октомври 2019 г.


Банка ДСК обяви, че стартира специална дигитална платформа, част от цялостната информационна кампания за процеса на интеграция с Експресбанк. Създадената подстраница на основния уебсайт на Банка ДСК предоставя изчерпателна и достъпна информация на клиентите на Експресбанк за процесите и промените, които настъпват поетапно и касаят миграцията на системите и услугите от едната банка към другата.


От днес платформата е активна на адрес http://dskbank.bg/integration, както и чрез директна връзка от уебсайта на Експресбанк. На нея клиентите могат да намерят актуални новини, видео материали с въпроси и отговори, и възможности за обратна връзка по теми и въпроси, свързани с интеграцията на двете организации. Уеб страницата ще дава разяснителна информация за предстоящи промени и подобрения в продуктите и услугите, като например преиздаване на банкови карти, ново онлайн и мобилно банкиране с повече възможности и много други. Съдържа тематични видеа, заснети с експерти на Банка ДСК, а не с професионални актьори. Стоян Ганчев и Юлия Чардаклийска от Банка ДСК застават пред камерата, за да споделят цялата необходима информация за процеса на обединение. В поредицата, чието начало е поставено с първите три видеа - вече достъпни на платформата - те представят накратко какви са промените при дебитните карти и онлайн банкирането.


"С предстоящото сливане на двете банки ще имаме възможност да предложим на клиентите по-модерни продукти, по-удобно банкиране и позитивно преживяване във всички канали за обслужване, достъп до най-голямата клонова мрежа и най-голямата мрежа от банкомати в страната, усъвършенствани и подобрени гами от картови, кредитни и спестовно-инвестиционни продукти и решения", споделя г-жа Виолина Маринова, Главен изпълнителен директор и Председател на УС на Банка ДСК.


В процеса на интеграция до този момент и в стила на визуалната идентичност на Група ОТП, са ребрандирани цялата клонова мрежа на Експресбанк, всички онлайн канали, електронното и мобилно банкиране, рекламните материали в обектите. През това лято бе завършена успешно и миграцията на АТМ устройствата на Експресбанк. В момента се мигрират ПОС терминалите. От финансовата институция канят всички клиенти на Експресбанк да посетят платформата и да следят актуалните новини за промени в хода на интеграцията.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK