"Лидл България" и Асоциация "Родители" стартират инициатива за здравословно и балансирано хранене на децата в училище

Инициативата се реализира със съдействието на Министерството на образованието и науката

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за .

"Лидл България" и Асоциация "Родители" стартират инициатива за здравословно и балансирано хранене на децата в училище


Съдържание от Lidl. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Лидл България" в партньорство с Асоциация "Родители" и със съдействието на Министерството на образованието и науката стартират инициатива за здравословно и балансирано хранене на децата от 1-ви до 4-ти клас. Свежото ѝ наименование е "Умници гладници" и има за цел по забавен и интересен начин да представи темата за балансираното хранене в училище. Инициативата ще обхване над 100 училища в областите София, Пловдив и Варна.


Първата част на инициативата ще протече под формата на конкурс, в който учителите заедно с децата да създадат забавен и полезен урок за здравословно и балансирано хранене. В него могат да участват всички училища от начален образователен етап в трите области. За да реализират този урок, педагозите разполагат и със специален материал с насоки по темата. Негов автор е проф. Людмила Иванова - преподавател по хранене и диететика в Медицинския факултет на СУ "Св. Климент Охридски. Допълнително Асоциация "Родители" ще проведе серия от информационни срещи, за да запознае учителите с формата на конкурса


"Вярваме, че за изграждането на култура на здравословно хранене при децата основна роля имат семейството и училището. Затова решихме да разработим инициатива за най-малките в училище, като ангажираме в този процес и учителите, осъзнавайки тяхната важна роля за формиране на отношение и навици към темата", сподели Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на "Лидл България".


"Избрахме този иновативен подход, за да подкрепим учителите и да им дадем основа за създаване на стойностни уроци, които да обогатят образователния процес и да повдигнат темата за балансираното хранене, като част от здравословния начин на живот. За нашата организация ключова роля в живота на детето имат както семейството му, така и учителите. Ние вярваме, че всеки родител е най-добрият за детето си и има нужда от информация и пространство за изграждане на силни и здрави връзки с него, каза Яна Алексиева, изпълнителен директор на Асоциация "Родители".


Кулминацията на инициативата е издаването на сборник, съдържащ най-добрите 15 методически разработки, които да бъдат в помощ на учители и родители. Повече информация за инициативата може да бъде намерена на: https://bit.ly/2NCHvS8.


Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 99 магазина в 48 града и близо 2700 служители.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK