MEIJI Bulgaria Yogurt - българското кисело мляко, покорило японския пазар

Съдържание от MEIJI. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"
MEIJI Bulgaria Yogurt - българското кисело мляко, покорило японския пазар

Продуктовата гама на марката съдържа 33 артикула, като на ден се продават приблизително 800 000 кофички


Не познавате тази опаковка? Е, време е да се запознаете. Това е Meiji Bulgaria Yogurt – един малко известен бранд в България, който не може да откриете в българските магазини, но е безкрайно популярен и обичан на хиляди километри от София в Страната на изгряващото слънце.


През далечната 1970 г. на изложението в Осака нашата компания "Мейджи" се среща с българското кисело мляко и след 3 години подготовка и успешни преговори с българската държава Meiji Bulgaria Yogurt започва да се произвежда и продава в Япония. А историята днес на това успешно сътрудничество, изградено с взаимно доверие, е повече от впечатляваща!


Четиридесет и девет години по-късно - на 27 ноември 2019 г., "Мейджи" ще ви запознае с историята на успеха на българското кисело мляко в Япония. Събитието се организира в партньорство и с подкрепата на Посолството на Япония в България и е част от поредицата чествания на трите годишнини, скрепяващи приятелството между двете държави: 110-годишнината от тяхното начало, 80-годишнината от установяването на официални дипломатически отношения и 60-годишнината от тяхното възстановяване.


Корпорацията "Мейджи" е една от най-големите и най-стари производители на хранителни продукти в Япония, основана през далечната 1916 г. За мощта на холдинга подсказва и финансовият консолидиран годишен оборот за 2018 г. - 1.254 трилиона йени или приблизително 11.8 милиарда щатски долара, което представлява почти 1/6 от БВП на България.


Българската публика ще научи много любопитни факти за експанзията и историческото развитие на бранда Meiji Bulgaria Yogurt - еволюцията в опаковките, маркетинга, технологията и закваските, както и типични за японската култура обичаи, храни и напитки. В допълнение - гостите ще се запознаят и с факти за стратегията за утвърждаване на японския пазар, усилията по изграждане на съвременния облик на марката и бъдещите стратегии за популяризиране на неповторимото българско кисело мляко, чийто здравословни качества са познати на почти всеки жител на Япония.


Специален гост в България ще бъде Калоян Махлянов – Наруто Ояката, познат още като Кото Ошю, който ще се включи в основния акцент от програмата - специално Talk Show с водещ Даниел Ненчев. На сцената до легендарния сумо борец ще застане Хисаши Накаяма - съветник към Борда на директорите на "Мейджи", бивш президент на компанията и Почетен консул на България в Йокохама. Разговорът пред публика ще разкаже за живота на Кото Ошю в Япония, трудностите по пътя към успеха и връзката на Калоян Махлянов с Meiji, които застават зад него в самото начало.


Към момента Meiji Bulgaria Yogurt се продава в Япония, Китай, Тайланд и Сингапур, като компанията ни си е поставила за цел да разшири пазара, навлизайки в други многообещаващи страни от Югоизточна Азия в близките години. В последните десетилетия българското кисело мляко заема стабилно впечатляващия дял от 20 на сто от пазара в Япония, като неговата познаваемост и популярност превъзхожда такива марки като "Кока-Кола" и "Данон". Продуктовата гама на марката Meiji Bulgaria Yogurt съдържа 33 артикула, като на ден се продават приблизително 800 000 кофички.


На събитието ще ви запознаем и с различни инициативи, които "Мейджи" осъществява за популяризиране на България в Япония, както и с ролята на нашата компания в развитието на отношенията между двете държави.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK