Сбогом на найлоновите торбички в магазините на ССС Обувки и чанти

Сбогом на найлоновите торбички в магазините на ССС Обувки и чанти


Съдържание от CCC. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Популярните найлонови торбички вече са минало! – обявиха от ССС Обувки и чанти – пазарният лидер в търговията на дребно с обувки в Европа и един от най-големите производители в Полша. Компанията употребява само рециклирани хартиени опаковки, а популярният сайт obuvki.bg (също собственост на ССС Груп) използва екологични кутии и опаковки за доставка.


Според изчисленията на компанията, в България на всеки човек се падат по над 420 найлонови торбички за година! За щастие се наблюдава обръщане на тенденцията в следствие на обширни дискусии за опазване на околната среда и мерките, които взимат големите компании.


"Доскоро имаше широко разпространено мнение, че екологията е запазена за първокласни марки с тясна, осъзната група клиенти. Ние достигаме до широка аудитория с продуктите си, продаваме над 70 милиона обувки годишно, поради което не искаме да участваме в масовата употреба на найлонови опаковки и се фокусираме върху изграждането на екологична информираност сред нашите клиенти. Самият продукт обаче е също толкова важен, колкото опаковката. Като компания, ние поставяме основен акцент върху сертификатите за произход на материалите, от които се правят обувките и аксесоарите, налични за продажба в ССС. Нашата продукция е обозначена с марката Fairtrade, която е една от най-разпознаваемите системи за етично сертифициране на продуктите, а колекциите на Lasocki Kids са изработени от еко кожи, сертифицирани в съответствие с протокола на Leather Working Group. Приложихме и политика за управление на химичните вещества, така че продуктите, продавани онлайн, да са безопасни за клиента и щадящи природата."- казва Марчин Чичерски, председател на Управителния съвет на CCC S.A.


Екологичните цели на CCC включват още 5% намаление на потреблението на електроенергия, 5% намаление на емисиите на CO2 и 5% по-малко отпадъци до 2021 г. Зелените планове на компанията включват още намаляване на емисиите на въглероден диоксид с 620 тона или 100 тона по-малко опаковки от картон. От своя страна Центърът за изследвания и развитие в Полковице е оборудван с най-новите климатични системи, използващи въздушни термопомпи, както и BMS система, която интегрира и контролира всички сградни системи. Това позволи да се постигнат много големи икономии на електроенергия. В момента CCC работи по разработването на цялостна бизнес стратегия за следващите години, която ще включва и дейности за устойчиво развитие.


Като глобален партньор на UNICEF ССС ще дари над 6.6 милиона долара на световната организация за периода 2019-2021. Многобройните клиенти на ССС обувки и чанти в България вече са запознати с инициативата чрез разпространението на хартиени торбички, означени с надписа CCC FOR UNICEF. По този начин CCC подкрепя UNICEF, така че всяко дете да има големи мечти и да достигне пълния си потенциал, като гарантира здравето и по-доброто образование на децата.


За CCC:


CCC е пазарният лидер в търговията на дребно с обувки и един от най-големите производители в Полша. Групата има 700 магазина, разположени в търговски центрове в 15 страни, както и собствена фабрика за кожени обувки в Полша. Широкият асортимент от обувки на достъпни цени се предлага за дамите, мъжете, младежите и деца от всички възрастови групи.


CCC работи на принципа на мулти-бранд концепцията, която включва продажбата на много марки за обувки под един покрив. Най-популярният бранд в CCC е Lasocki, който предлага изделия от естествена кожа. Повече от половин век той е бил достъпен само за дамите, но сега вече и мъжете могат да се възползват от него с линиите Lasocki Fashion For Men и Lasocki Casual, както и децата - с колекциите Lasocki Kids и Lasocki Young.
В допълнение към собствените марки като Jenny Fairy, Clara Barson, Nylon Red, Cesare Cave, Vapiano и други CCC също така предлага лицензирани колекции от обувки. Пример за това е колекцията Disney, която е обожавана от децата заради любимите детски анимационни герои. В допълнение към широката гама от обувки магазините на CCC предлагат също модни чанти и аксесоари.


CCC въвежда най-новите тенденции в света на модата на полския пазар, като в същото време предлага достъпни цени. Компанията е фокусирана към обслужването и работи за това предлаганата продуктова гама и качеството на услугата да отговарят на най-високите очаквания на клиентите.
CCC разполага с близо 700 филиала в 15 държави. CCC продава над 25 милиона чифта обувки годишно.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK