Споделяне на знание, опит и добри практики в областта на събитийната индустрия и дестинационен маркетинг е главната цел на предстоящия B2B международен форум във Варна.

Споделяне на знание, опит и добри практики в областта на събитийната индустрия и дестинационен маркетинг е главната цел на предстоящия B2B международен форум във Варна.


Съдържание от BSB Conference World Summit. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

На 20 & 21 февруари 2020, Варна ще е домакин на първото издание на международната конференция за събитийна индустрия Black Sea & Balkans Conference World Summit 2020. Във фокуса на събитието са страните от Балканския и Черноморски регион. От друга страна, с провеждането на "BSB Conference World Summit 2020", организаторите ще подчертаят значението на събитийната индустрия и предпоставките, които тя създава за директно установяване на преки контакти с местни и чуждестранни партньори, разширяване на пазарите на местните фирми и повишаване ефективността на тяхната дейност.


Място на събитието: Интернационал хотел Казино & Тауър Суитс, к.к. Златни пясъци, гр. Варна


Споделяне на знание, опит и добри практики в областта на събитийната индустрия и дестинационен маркетинг е главната цел на предстоящия B2B международен форум във Варна.


С капацитет до 1200 души и разнообразие от 11 заседателни зали, включително бална зала и амфитеатър, конферентен център INTERNATIONAL Hotel Casino & Tower Suites е най-големият конгресен център в Източна България и е пример за успешно представяне на дестинацията и домакинство на събития от различен характер.
Аудитория на събитието


"BSB Conference World Summit" е с B2B характер и е насочен към 3 основни целеви групи:

  • Професионални организатори на конференции (PCOs), агенции, независими мениджъри на събития, маркетинговии рекламни агенции, доставчици на специализирани услуги, мениджъри на зали, конгресни центрове и бизнес хотели и тур оператори;
  • Браншови асоциации и компании от различни индустрии и сектори от страната и чужбина;
  • Представители на местната и централната власт - Министерство на Туризма, Министерство на Икономиката, Министерство на Културата, Министерство на Транспорта, агенции за регионално развитие и общини.
В рамките на конференцията ще се разгледат значими въпроси от целия жизнен цикъл на едно събитие - от избора на неговия формат и определяне на целевата аудитория, през подбор на теми и лектори, доставчици на услуги, дестинации и места за събития, до маркетинг инстурменти и стратегии за взаимодействие с аудиторията; Ще се анализират различните гледни точки - на организатори, участници-делегати, участници-лектори, изложители, спонсори и медии;




И още акценти от програмата



Ден1 - #EDUCATE. В рамките на първия ден от програмата, делегатите ще имат възможност да участвате в динамични сесии и групови дискусии за споделяне на международни практики и методи в обхвата на:


СЪЗДАВАНЕ НА ВЪЛНУВАЩИ ПРЕЗЕНТАЦИИ

  • Как да представете вашата идея, проект или продукт по ефективен начин
  • Как да привлечете вниманието на широката общественост и ключовите заинтересовани страни
  • Как да получите административна подкрепа и приключете сделката
УЧАСТИЯ НА ГОЛЕМИ МЕЖДУНАРОДНИ ИЗЛОЖЕНИЯ
  • Как да направите своя град или дестинация на първо място привлекателни за организаторите? И как да направите успешно предложение, базирано на конкретна индустрия или местната икономика, а не на туризма?
  • Специален фокус върху това, как да постигнем поставените си цели, както чрез контактите с международни асоциации, така и в сътрудничество с местните браншови асоциации? Възможни пречки и как да ги преодолеем.
КАК ДА ИЗПОЛЗВАМЕ МЕДИИТЕ В СЪБИТИЯТА
  • Как да увеличите отразяването на вашите събития или дестинация?
  • Променящото се лице на специализираната медия за събития и изложения
КАКВО РАБОТИ БЕЗОТКАЗНО В ПЛАНИРАНЕТО НА СЪБИТИЯ И ЗАЩО?


Ден 2 #EVALUATE & #EXCHANGE


Международни експерти в събитийната индустрия, ключови представителите на приоритетните индустрии за България и представители на местната и централната власт ще обсъдят:

  • Как да създадем успешна стратегия за развитие на събитийната индустрия?
  • Бъдещето на събитийната индустрия в световен мащаб
  • Модели за създаване на трансгранични проекти в областта на туризма между страните в региона

Запознайте се с лекторите и специални гости на събитието:


Rob Davidson, Managing Director of MICE Knowledge, Simon Naudi, CEO of Answer Training Int'l Ltd, Eleni Sotiriou, Managing Director of Thessaloniki Convention Bureau, Antony Reeve-Crook, Director at WhereMarketsMeet, Catherine Nedelina, VP Marketing at the PMI St. Petersburg Chapter, Gorazd Cad, CEO Toleranza Marketing & founder of CONVENTA, Stylianos Filopoulos, Board Member of the European Society of Association Executives (ESAE), Igor Covacevic, CEO, Serbia Convention Bureau, Deputy Chair CEC, ICCA


Защо да се присъедините и участвате в събитието:

  • Ще посетите лекции на много високо ниво, насочени към усъвършенстване на практическите умения при организирането на събития;
  • Ще можете да обмените опит и знания с водещи професионалисти и фирми в бранша;
  • Ще се срещнете с ключови фигури в събитийната индустрия
  • Ще разширите визията си и ще получите ново вдъхновение за възможностите, които предлага събитийната индустрия;
  • Ще осъществите успешна комуникация с други делови среди в страната и региона, което в дългосрочен аспект ще допринесе за доброто позициониране на региона като бизнес дестинация на световния пазар.

Black Sea & Balkans Conference World Summit 2020 се организира от Консултантски Клъстер Веритас ООД и Агенда ООД, в партньорство с ИАНМСП и с институционалната подкрепа на Община Бургас.


От друга страна, инициативата е подкрепена от партньори от Словения, Гърция и Русия /конгресните бюра на Словения, Сочи и Солун/, а Турските авиолинии са официален превозвач.


Специализиран информационен тур #EXPERIENCE


Община Бургас е домакин и партньор в провеждането на специализирания информационен тур, който ще се проведе на 19 февруари 2020 г, ден преди стартирането на конференцията. Целта е да се представят пред международните медии и партньори възможностите на града за провеждане на събития от различен характер и капацитет, като акцент е новопостроения конгресен център. В програмата са включени и посещения на емблематични паметници и места, които илюстрират културата и историята на града.


Участието в конференцията е чрез регистрация и заплащане на делегатска такса през официалния сайт: www.cwsummit.com

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK