BILLA стартира образователна програма за деца Animal Planet

Кампанията включва колекционерски албум и приложение с интерактивни занимания, които позволяват на много семейства и техните деца да прекарват време заедно в тази необикновена ситуация и допринася за тяхното образование по забавен начин

Съдържание от BILLA. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

BILLA стартира образователна програма за деца Animal Planet


BILLA България стартира образователна кампания за деца - Animal Planet. Новата лоялна програма на търговската верига поставя фокус върху изследването на животинския свят и забавното и ползотворно споделено време у дома с най-малките. Под мотото "Изследвай животинското царство на нашата планета!", в периода от 9 април до 13 май клиентите имат възможност да съберат 156 стикера с животни от цял свят и да ги колекционират в албум с интересни факти за животните. Стикерите са със специални ефекти - светят в тъмното, имат релеф, холографски ефекти и добавена реалност - и ще помогнат на децата да обогатят знанията си, докато се забавляват.


Малките колекционери ще имат възможност да опознаят животинските видове в Африка, Европа, Азия, Южна и Северна Америка, Антарктика и всички океани. В албума има и специална секция, посветена на България и животните около нас. В края на всеки раздел децата могат да тестват знанията си с интересни викторини.


Важна част от образователната кампанията е специално разработеното приложение BILLA Animal Planet, което дава възможност на децата да учат и да се забавляват по интерактивни начини. Приложението е тясно свързано с програмата и предлага изключително интересни преживявания с видеа, игри и виртуална реалност. Добавената реалност е най-иновативната функция на приложението, благодарение на която животните оживяват пред очите на децата и те могат да се запознаят отблизо с тях. Приложението може да бъде изтеглено безплатно от Google Play Store and App Store.


"Кампанията Animal Planet изцяло се фокусира върху приятното и забавно изучаване на животните. Вярваме, че програмата ще бъде изключително интересна и полезна както за най-малките, така и за цялото семейство, прекарвайки заедно много време у дома в тези дни. Надяваме се с кампанията да допринесем за по-ефективното домашно образование на децата и ползотворното прекарване на времето вкъщи - нещо, което е много важно в настоящата ситуация", сподели Норберт Мисбрандт, Управител на BILLA България.


За всеки 15 лв. от своята покупка клиентите получават безплатно комплект от 4 стикера с животни. Преживяването се допълва и от специален колекционерски албум, който се предлага допълнително в обектите на BILLA.


За REWE International AG


От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY - в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI - в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA - в Хърватия. През 2018 г. за организационното звено Handel International работят около 92 000 души, а повече от 4350 магазина са генерирали оборот в размер на 14,24 млрд. евро.


За REWE Group


REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа. Общият размер на външните й приходи за 2018 г. е 61 милиарда евро. Основаната през 1927 г. REWE Group осигурява работа на над 360 000 души и управлява 15 700 магазина в 22 европейски страни.
Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com


BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. "Капитал" - "Най-големите компании в България", BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.
На Европейските бизнес награди през 2015 г. и 2016 г. компанията е отличена като "Национален шампион" в категорията "Екологична и корпоративна устойчивост", а през 2018 г. търговската верига е избрана за "Национален победител" в категорията "Социална отговорност и опазване на околната среда". През 2019 г. компанията също е отличена като "Национален шампион" в категорията "Ангажираност към потребителите и пазара".
Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021 г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите "Верига за продажби на дребно", "Отдел за пресни плодове и зеленчуци", "Отдел за прясно месо", "Програма за лоялност", "Отдел за риба и морски дарове" и "Отдел за деликатеси".


BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ".
Веригата е представена в 38 града в страната със 130 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.


BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. "България" в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.
Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK