Темата "Пак ще се срещнем – Бъдещето на конгресния бизнес след COVID-19" събра ключови представители на събитийната индустрия в България на отворена дискусия, в рамките на уебинарa, организиран от ИАНМСП и София Тех Парк на 23 април 2020 г.

Темата "Пак ще се срещнем – Бъдещето на конгресния бизнес след COVID-19" събра ключови представители на събитийната индустрия в България на отворена дискусия, в рамките на уебинарa, организиран от ИАНМСП и София Тех Парк на 23 април 2020 г.


Съдържание от Bulgarian Convention Bureau. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Ето и акцентите от срещата:


Г-жа Теодора Жилкова, изпълнителен директор на Българското конгресно бюро, сподели, че в момента усилията се насочат към създаването на мерки и правила за работа, които да позволят на организаторите на събития и всички заинтересовани, да "отворят спокойно врати" след изтичане на извънредното положение и адаптират бизнес средата за по-успешно излизане от кризата. "Сега е моментът и да сме креативни, да използваме времето и представим по един нов и креативен начин, дестинация България и услугите на всяка една компания, свързани с организирането и провеждане на събития", добави Жилкова.


"Заетостта на хотелите в Европа варира от 0 до 20%, това е безпрецедентно", заяви маркетинг мениджърът на х-л "Метрополитън" София г-жа Мартина Божанска.


Световната организация за туризъм предвижда спад от 20-30%, допълни тя, че работещите в момента хотели са водещите иноватори в сектора, които ще въведат промените след обявеното извънредното положение у нас и по света. Тя предвижда въвеждане на нови технологии и стандарти в хотелиерския бизнес относно поддържането на хигиена.


"Поне за момента съм оптимист, независимо от добрите технологии за комуникация, събитията имат място в нашия живот, не само заради нас самите, които сме в бизнеса, събитийната индустрия се промени по някакъв кардинален начин това никак няма да е добре - човешкият контакт променя изцяло съдби", коментира изпълнителния директор на София Тех Парк г-н Тодор Младенов.


"Извънредното положение ни завари след много силни три години - повечето ни събития към момента са оставени за по-напред през 2020 година. Към момента обаче нямаме отлив за желание за организиране на събития, правим всички възможно нещата да продължат по този начин", коментира мениджър "Събития" към СТП г-н Пламен Славчев.


"Мислим сериозно как бихме могли да подпомогнем МСП у нас. До момента изложенията и търговските мисии се провеждаха със символично финансово самоучастие на фирмите. В момента обмисляме как да то премахнем и да финансираме 100% от участието на компаниите по време на международни и български панаири и търговски мисии. Също така имаме индикативна програма за организация на много конференции в България - чакаме ударно да стартираме събития в първия момент, в който можем. Имаме ресурса "да избухнем" след края на извънредното положения с полезни за бизнеса събития", заяви изпълнителния директор на ИАНМСП г-н Бойко Таков.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK