IAB Digital Day: Водещи европейски и локални експерти ще споделят визията си за развитие на дигиталната индустрия

IAB Digital Day: Водещи европейски и локални експерти ще споделят визията си за развитие на дигиталната индустрия


Съдържание от IAB България. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

10-то издание на форума ще се проведе на 8-ми октомври 2020г.


Десетото издание на единственото специализирано събитие за дигитален маркетинг в България, организирано от IAB България ще се проведе на 8.10.2020г. Форумът, под надслов "An eye - opening year" ще се проведе в нов хибриден формат, който съчетава традиционно събитие с възможност за среща наживо и онлайн участие.


Разнообразната програма на IAB Digital Day ще засегне всички актуални спектри на дигиталната екоситема в контекста на една от най-предизвикателните години в икономически и социален аспект. Филип Бежнички, дигитален стратегически директор на Havas Group ще говори за края на капитализма какъвто го познаваме и ще провокира аудиторията с въпроса "Време ли е брандовете да свалят маските?".


В поредица от панелни дискусии и блиц формати представители на дигиталната индустрия ще дискутират въпроси, които всеки, който се занима с дигитален маркетинг си задава: "Трябва ли брандовете брандовете трябва да спрат да говорят, за да отговорят на предизвизвикателствата на средата?" "Дали да инвестираме в собствен дигитален маркетинг екип или да разчитаме на услугите на специализирана агенция?" "Какво е мястото на подкастите в дигиталната екосистема?"


Експертът по инсайт и иновации в рекламата - Даниел Кнап, от IAB Европа, ще представи последните последните тенденции в дигиталната реклама и сигналитете за възстановяване в пост- пандемичната обстановка.


Темата за нуждите от нова метрика на нашия пазар ще бъде дискутирана от широк кръг утвърдени български експерти от различни сфери на дигиталната индустрия. В рамките на форума ще бъде представен проект за критерии, които е нужно да покрие тя, разработени от работната група за "Метрики и стандарти" на IAB България.


В рамките на IAB Digital Day 2020 ще се представи и новото решение Schrems II, с което се отменя Privacy shield трансфера на данни между ЕС и САЩ и отражението му върху дигиталния бизнес у нас. Фокус на събитието ще бъдат и примери, свързани с инфлуенсър маркетинг и развитие на бранд профили и създаване на бранд съдържание в Tik Tok.


Официален партньор на форума е А1 България.
Хостинг партньор: Superhosting.bg
Партньори: TBI Bank, Offerista GroupInoVino, Devin, Spetema
Meдия партньори: BTV Media Group, Нет Инфо, Икономедия, Investor.bg, Медийна група България, SBB Media, сп.Enterprise, Еtarget, Crimtan
Стрийминг партньор: STREAMER.BG


Билети за събитието, като и пълната програма на форума, можете да откриете на https://digitalday.bg/

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK