Магазините на А1 остават отворени и при по-строгите противоепидемични мерки

Съдържание от A1. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Магазините на А1 остават отворени и при по-строгите противоепидемични мерки


Новите временни мерки, целящи ограничение на разпространението на коронавируса, които влизат в сила от петък, 27 ноември, няма да доведат до затварянето на магазините на А1, включително и на тези, които се намират в сградите на търговските центрове и веригата хипермаркети "Кауфланд". Телекомуникационните услуги са ключови за нормалното функциониране на обществото, а достъпът до тях е още по-важен във време на социална изолация.


В магазините на А1 се спазват стриктно противоепидемичните мерки: носенето на маски и спазването на дистанция са задължителни, в обектите се допускат ограничен брой клиенти едновременно и се обособяват зони за изчакване на клиентите, така че да се спазва дистанция от работните места на служителите, които са защитени със специални прегради. Търговските консултанти на А1 работят с повишено внимание върху превенцията от заразяване, като се извършва постоянна дезинфекция на контактните повърхности - като перила на стълби, брави, ключове за осветление и др. Докато тече дезинфекцията на определена работна площ, до нея не се допускат служители.


Въпреки че магазините остават отворени, от А1 призовават всички свои клиенти да използват дигиталните канали за обслужване. Практически всички услуги на А1 се предлагат и в онлайн магазина на телекома на А1.bg и в приложението Моят А1, включително добавяне на ТВ канали и мегабайти, закупуване на ново устройство, подписване на нов договор или преподписване на настоящ, както и прехвърляне от друг оператор към А1.


Най-лесният начин за плащане на сметки към телекома остава приложението Моят А1, както и порталът Моят А1 на А1.bg. От компанията предлагат допълнителни стимули за своите клиенти, които изберат този начин на плащане - бонуси от минути, мегабайти и дори възможност за участие в седмична томбола за 1 000 лева. Плащането през сайта А1.bg е възможно и без регистрация, като единственото, което потребителите трябва да притежават е банкова карта и да знаят номера на услугата. Този метод е особено подходящо решение за млади хора, които искат да помогнат на по-възрастни роднини с плащането на сметките и така да им спестят ходенето до магазина.


Магазините на А1 остават отворени и при по-строгите противоепидемични мерки


За разрешаване на техническите затруднения също не се налага посещаване на физически магазин или обаждане на *88. А1 стартира новия си портал А1 Помощник, достъпен на адрес help.a1.bg, където клиентите ще намерят отговори на най-често задаваните въпроси за услугите на телекома. Много от посещенията на техници могат да бъдат спестени с услугата А1 Видео помощник, с която потребителите могат да се консултират със специалист от телекома, посредством видео връзка. Личният контакт по време на посещението в магазин също може да бъде заменен с помощта на услугата А1 Видео магазин. С нея се осъществява пряка видео връзка с търговски консултант на А1, който да обърне индивидуално внимание на клиента.


А1 продължава да развива своите канали за онлайн самообслужване, като усилията в тази насока ще продължат независимо от степента, до която се затягат мерките за ограничение на пандемията от COVID-19. През това време актуална информация за работното време на магазините на А1 ще бъде публикувана онлайн на A1.bg/nameri-a1-magazin.


А1, част от A1 Group, е водещ доставчик на дигитални услуги и телекомуникационни решения в България. Компанията предоставя мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет, интерактивна, цифрова и сателитна телевизия, включително четири собствени спортни канала с марката MAX Sport, платежни услуги, cloud и IoT решения на близо 5 милиона клиенти. През 2019 г. A1 България отчита приходи от 486,2 млн. евро, а сравнимата EBITDA e 179,4 млн. евро.


A1 Group е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 25 млн. клиенти. A1 Group оперира в седем държави: Австрия, България, Беларус, Хърватия, Словения, Северна Македония (А1) и Сърбия (Vip mobile). Приходите на A1 Group за 2019 година са 4,57 милиарда евро, а сравнимата EBITDA e 1,56 милиарда евро. Портфолиото на A1 Group включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни и онлайн разплащанията. Групата разполага със стабилен акционер в лицето на América Móvil - един от най-големите телекомуникационни доставчици в света.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK