Dentsu с прогноза за следващите 10 години: До 2030 г. хората ще са готови за изкуствени тела

Dentsu с прогноза за следващите 10 години: До 2030 г. хората ще са готови за изкуствени тела


Съдържание от Dentsu. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

34% от хората в световен мащаб биха имплантирали микрочип в мозъка си, за да удължат продължителността на живота си. Една трета от потребителите смятат, че до 2030 г. биха се подложили на незадължителна операция, за да подобрят психичното си здраве. Това са данни от най-новото проучване на комуникационната група dentsu - "Ерата на приобщаващата интелигентност".
Докладът изследва потребителските тенденции в дългосрочен план и дава прогнози как те ще оформят следващото десетилетие. Здравето и личното благосъстояние са ключовите теми в доклада и голяма част от потребителите споделят, че имат желание да започнат да употребяват технологиите, за да си осигурят добро здраве в бъдеще.


Проучването разглежда ефектът от пандемията и влиянието му върху по-бързото навлизане на дългосрочни тенденции, които засягат съвременните брандовете. Докато онлайн търговията расте, голяма част от физическите бизнеси ще продължат да се борят за видимост. Изследването установява, че 32% от потребителите с удоволствие биха се доверили на една компания за всичките си нужди, за да улеснят живота си - пазаруване, здравеопазване и финансови услуги. Това в същото време е приветствано с известен скептицизъм относно безопасността на личните им данни. 83% казват, че биха искали да имат по-голям контрол върху това как компаниите използват техните данни.


Dentsu с прогноза за следващите 10 години: До 2030 г. хората ще са готови за изкуствени тела


Проучването на по-младата аудитория дава представа за голяма част от бъдещите трендове.
Близо две трети - 64% - от хората между 18 и 24 години вярват, че традиционните концепции за идентичност като възраст, пол и раса ще бъдат излишни до 2030 г. Това ще означава, че брандовете трябва да се преориентират и да работят по-усилено върху сегментирането на своята целева аудитория, да намерят тези черти, с които тяхната аудитория се самоопределя, а не тези, с които ги определя обществото и да отразят този нов манталитет в своята комуникация, услуги и продукти.


Мария Грашнова, изпълнителен директор на dentsu за Югоизточна Европа обяснява: "На нашите пазари като България, Румъния и Хърватия потребителското поведение се променя непрестанно и много от тези тенденции се ускориха от събитията, които ни донесе 2020 г. Това са дългосрочни тенденции, но брандовете трябва да ги разберат и овладеят от сега. Обсебени от краткосрочните резултати и мисълта за следващото тримесечие, не трябва да забравяме че подобни тенденции очертават дългосрочната ни визия.
Разбира се, всички сме наясно, че само някои от прогнозите реално ще се сбъднат с напредването на технологиите и че винаги е възможно непредсказуемо явление да промени поведението на потребителите. Това проучване обаче ни дава насока кои са ключовите фактори, които ще определят очакванията на потребителите през следващите 10 години"
Докладът на dentsu за потребителските тенденции през следващото десетилетие може да бъде намерен на www.dentsu.com или свален от тук.


Dentsu с прогноза за следващите 10 години: До 2030 г. хората ще са готови за изкуствени тела


ПОВЕЧЕ ЗА ПРОУЧВАНЕТО:


Докладът за дългосрочните прогнози за тенденциите в потребителското поведение на dentsu е създаден с подкрепата на "Foresight Factory" - водеща агенция за потребителски тенденции. Анализът черпи информация от различни източници вкл.:
• Експертни интервюта: Панел с някои от най-известните световни експерти футуролози, академици, автори и други специалисти, които помогнаха за очертаването на масовите тенденции.
• Първични потребителски изследвания: Патентовани потребителски проучвания, проведени онлайн през 2020 г.от Foresight Factory и dentsu, обхващащи над 20 държави и над 30 000 души.
• Сканиране за иновации и патенти: Изчерпателен преглед на предстоящи и възможни технологични и научни нововъведения в индустрията.
• Семинари и обучения: Проведени интерактивни семинари с различни експерти в мрежата на dentsu, специализирани в творческа, медийна и CXM дейност.


За dentsu Югоизточна Европа


Част от dentsu international, dentsu Southeast Europe (Югоизточна Европа) се състои от медийните агенции Carat, dentsu X, iProspect и креативна агенция Isobar, както и от специализирани експертни подразделения.
Dentsu Southeast Europe помага на своите клиенти да печелят, задържат и развиват най-добрите си потребители и да постигат значим напредък за своя бизнес. Комуникационната група dentsu работи на 10 пазара в региона на Югоизточна Европа, подпомагана от своята визия за "несравнимо бъдеще" и първокласни експерти, услуги и решения в областта на медиите, управлението на клиентите и креативността. Повече от 300 експерти обслужват клиентите ни в България, Румъния, Хърватия, Словения, Сърбия, Босна и Херцеговина, Албания, Черна гора, Северна Македония и Косово.
www.dentsu.com

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK