iProspect се позиционира като медийна агенция с пълен набор от услуги в България

Съдържание от dentsu. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

iProspect се позиционира като медийна агенция с пълен набор от услуги в България


Комуникационната група dentsu официално обяви позиционирането на iProspect като медийна агенция, която ще предлага пълен набор от услуги от край до край. До момента брандът беше специализиран в създаването на пърформанс маркетинг решения за клиентите от групата на dentsu. Екипите на iProspect на пазарите в Югоизточна Европа - включително България, Хърватия и Румъния, ще работят заедно за създаването на ефективни медийни и пърформанс решения на регионално и локално ниво.


Новата агенция ще обедини в себе си вече съществуващи дейности като изграждане на марката, стратегическо планиране, бизнес анализи, създаване на маркетинг активации и оптимизиране на ефективността с възможности да предлага и допълнителни услуги в рамките на dentsu. Това ще даде на екипите огромен набор от умения, които да използват, за да ускорят растежа на брандовете на своите клиенти. Новосъздадената структура на агенцията не просто отговаря, но надхвърля локалните и международни нужди на клиентите за пълнокръвни решения, които обединяват медийни, маркетинг и рекламни услуги в едно.


Аманда Мориси, Глобален президент на iProspect, коментира: "Ние сме нова сила в индустрията, която се основава на десетилетия опит, обединен около целта да създаде пъргава и мащабна дигитална организация, създадена за бъдещето, но предлагаща решенията днес. Всъщност единственото нещо, което е остана същото, е името, но дори то изглежда различно.


Мария Грашнова, изпълнителен директор на dentsu за Югоизточна Европа допълва: "Понастоящем всичко, от което се нуждае един бранд в този постоянно свързан и дигитализиран свят, е изграждане на марката в мащаб, но с мисълта за ефективност. Уникалното предимство на iProspect е, че винаги е бил силен в създаването на ефективен пърформанс. Сега само засилваме тази ефективност с цялостно медиа планиране и възможности за изграждане на марка.
В региона на Югоизточна Европа винаги сме били известни като пионери в индустрията. Създавайки нова агенция, която работи в мащаб в целия регион, ние сме повече от готови да продължим да бъдем пионери и да създадем нова ера в начина, по който се изграждат брандовете."


Марка с достъпна идентичност


iProspect възприема слогана "Brands Accelerated" (Ускорение за брандовете), който да седи под модернизираното лого на агенцията.
Новото начало се ознаменува с напълно нов уебсайт и представяне на марката. За повече информация около новата iProspect идентичност и начините, по които агенцията ще дефинира новата ера в изграждането на брандове чрез ефективност, посетете www.iProspect.com.


За dentsu Югоизточна Европа


Част от dentsu international, dentsu Southeast Europe (Югоизточна Европа) се състои от медийните агенции Carat, dentsu X, iProspect и креативна агенция Isobar, както и от специализирани експертни подразделения.
Dentsu Southeast Europe помага на своите клиенти да печелят, задържат и развиват най-добрите си потребители и да постигат значим напредък за своя бизнес. Комуникационната група dentsu работи на 10 пазара в региона на Югоизточна Европа, подпомагана от своята визия за "несравнимо бъдеще" и първокласни експерти, услуги и решения в областта на медиите, управлението на клиентите и креативността. Повече от 300 експерти обслужват клиентите ни в България, Румъния, Хърватия, Словения, Сърбия, Босна и Херцеговина, Албания, Черна гора, Северна Македония и Косово.
www.dentsu.com

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK