Лятна прохлада с близо 70 вида сладолед в Lidl

Лятна прохлада с близо 70 вида сладолед в Lidl


Съдържание от Lidl. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Лятото не е пълноценно без сладкото изкушение и ледената прохлада на любимия сладолед. Дaли ще бъде джелато, или сладолед - всъщност няма никакво значение, важното е да го има.


Тази година Lidl предлага близо 70 различни вида сладолед от собствените си марки Gelatelli и Balino, които разтварят вратите пред сладоледеното кралство в горещите летни дни.


Веригата предлага богатство от вкусове дори за най-взискателните любители на вкусния десерт. Сладоледи на клечка и във фунийка, както и популярните "сандвич" сладоледи, се допълват от големи разфасовки сладолед в кутии за големите компании. Всеки може да открие своя любим вкус независимо дали обича вечните класики като ванилия и шоколад, или търси нещо различно като шамфъстък, солен карамел, тирамису, орех забайоне и още толкова много, които правят всяка хапка все по-вълнуваща.


Най-малките могат да избират от разнообразни плодови вкусове или пък с любимите герои от Пес патрул и Peppa Pig. Все по-популярният солен карамел вече е наличен и на клечка с добавка от фъстъци. А за предпочитанията на по-нетрадиционните форми, веригата предлага и сладоледени рула с различни вкусове - капучино, ванилия, шоколад и ягода.


Не са пропуснати и веганите, за които има специални предложения веган сладолед с горски плодове и фъстъци.
Сладоледът собствена марка на Lidl покрива най-високите стандарти за качество и подлежи на постоянен контрол и изследвания, за да продължи да създава невероятни летни емоции за всички потребители на веригата. Освен това сладоледите на Lidl притежават сертификат за отговорно производство UTZ и са част от програмата Fairtrade Cocoa, която гарантира, че използваното какао е с устойчив произход.


За Лидл България


Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 107 магазина в 50 града и над 3000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK