Лидл България предлага климатично неутрални хранителни продукти вече и в постоянния си асортимент

Лидл България предлага климатично неутрални хранителни продукти вече и в постоянния си асортимент


Съдържание от Лидл България. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Продуктите, създадени с грижа за природата, включват веган и вегетариански предложения за всеки вкус


Климатично неутралните хранителни продукти на Lidl под собствената марка Vemondo вече са част и от постоянния асортимент на веригата. Те бяха официално представени в магазините на Лидл България в края на юли в рамките на една седмица. Сега клиентите вече могат да открият избрана селекция климатично неутрални продукти по всяко време във веригата и да се насладят на високото им качество на разумна цена, като същевременно активно допринасят в борбата с глобалното затопляне.


Гамата от климатично неутрални продукти включва различни предложения, подходящи както за веганите и вегетарианците, така и за любителите на месо като разтоварваща храна. Веган бургерът e направен на базата на грах, пшеница и соя и може лесно да приготвите на грил или тиган. Друга възможност за бързи и вкусни обяд или вечеря е лазанята с песто и тофу или тази със соев сос. Вече популярна сред клиентите е и веган напитката на марката, с която може да заместите прясното мляко - бадемова, овесена или кокосова с ориз. Алтернатива на млечните продукти са и различните видове тофу. За десерт добавяме и лъжичка сладост със сладоледи от марката Vemondo с вкус на фъстъци и лешници или ванилия и горски плодове.


Лидл България предлага климатично неутрални хранителни продукти вече и в постоянния си асортимент


При климатично неутралните продукти Vemondo на Lidl се избягват животински суровини, което фундаментално генерира по-малко въглеродни емисии. В същото време всички емисии от тяхното култивиране, производство и транспорт са компенсирани от компанията чрез подпомагане на признати и сертифицирани по международни стандарти проекти за опазване на климата.


Новата гама продукти Vemondo, създадени с грижа към природата са част от глобалната стратегия на Lidl за борба с климатичните промени. Компанията продължава да анализира допълнителните възможности в дългосрочен план за избягване, намаляване и компенсиране на въглеродните емисии във веригата на доставки, така че в бъдеще да предложи още климатично неутрални продукти. Пример за това са и първите климатично неутрални нехранителни продукти, които компанията пуска тази седмица - универсална кутия за съхранение и кофа. Те са част от серията продукти за домакинството от 100% рециклирана пластмаса, които клиентите ще могат да открият в магазините на Lidl в периода от 30 август до 5 септември. Лидл България представя за втори път линията стоки за дома от рециклирана пластмаса в изпълнение на стратегията си за намаляване и рециклиране на пластмасата REset Plastic. По този начин Lidl се ангажира да намали използването на пластмаса и да запази ресурсите. Само за българския пазар преработената пластмаса за направата на стоките за дома възлиза на 15,8 тона.


Климатична стратегия на Lidl


Присъствието на устойчиви продукти в асортимента на веригата е част от цялостната стратегия за климата, която Lidl обяви за всички пазари на международно ниво. Тя се основава на научната методология на инициативата Science Based Targets (SBTi) - глобален стандарт за корпоративни действия в областта на нисковъглеродната икономика. С въвеждането й Lidl се ангажира до 2030 г. да намали емисиите си във всички страни с 80% спрямо 2019 г. От компанията си поставят за цел и до 2026 г. доставчиците, отговорни за 75% от въглеродните емисии във веригата на доставки на международно ниво да определят собствени климатични цели, които да бъдат в съответствие със Science Based Targets.


Амбициозните мерки ще бъдат реализирани чрез работа в три основни насоки - избягване генерирането на емисии на парникови газове, тяхното намаляване там, където не могат да бъдат напълно елиминирани и като последна алтернатива - компенсиране (офсет) на произведените емисии чрез подпомагане на глобално значими проекти, насочени към опазване на климата.


За стратегията REset Plastic


Като една от най-големите международни ритейл компании, Schwarz Gruppe, заедно със своите компании Lidl и Kaufland, осъзнава и приема отговорността си спрямо околната среда. REset Plastic е цялостната международна стратегия на групата, разработена да покрие пет сфери на дейност - от намаляване употребата и редизайн на пластмасовите опаковки през рециклиране и премахване на пластмасовия отпадък от околната среда до проучвания за иновативни решения. По този начин групата се стреми да изпълни визията си за по-малко пластмаса и затворен жизнен цикъл на суровините. Повече на https://reset-plastic.com/en/.


За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 107 магазина в 50 града и над 3000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK