Сертификационният одит от Lloyd's Register препотвърди 4 ISO сертификата за А1

Съдържание от А1 България. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Сертификационният одит от Lloyd's Register препотвърди 4 ISO сертификата за А1


Те се отнасят за качеството на ICT услугите, информационната сигурност и защитата на данните в компанията


Портфолиото на А1 България от ICT и дигитални услуги за бизнеса и крайните потребители непрекъснато се разраства, за да отговори на нуждите на клиентите в дигиталната ера. Високото качество на услугите и решенията е неизменен приоритет в работата на телекома. Поредното доказателство за това, че А1 провежда управлението на качеството при предоставяне на IT услуги, информационната сигурност и защитата на личните данни в съответствие с най-добрите световни практики, е продължаването на валидността на четири от ISO сертификатите за срок от още една година. Това стана ясно в резултат от одит процедура, проведена от Lloyd's Register, която потвърди, че А1 напълно отговаря на изискванията на световните стандарти ISO 9001:2015, ISO 20000-1:2018, ISO 27001:2013 и ISO 27701:2019.


Преди година А1 България стана първата компания в A1 Group и една от малкото у нас с официален ISO сертификат за съответствие с международен стандарт за цялостна система за управление поверителността и защитата на личните данни (PIMS). Този стандарт е разширение към вече сертифицирания в телекома ISO/IEC 27001 за управление на сигурността на информацията и определя изискванията за създаване, прилагане, поддържане и непрекъснато подобряване на тази система. В допълнение към двата стандарта 27701 и 27001, проведеният в А1 България одит препотвърди и функционирането на сертифицираната интегрирана система за управление на услуги, в съответствие на изискванията на стандартите: ISO/IEC 9001 за управление на качеството на услугите, ISO/IEC 20000-1 за управление на предоставяне на услуги.



А1, част от A1 Group, е водещ доставчик на дигитални услуги и телекомуникационни решения в България. Компанията предоставя мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет, интерактивна, цифрова и сателитна телевизия, четири собствени спортни канала с марката MAX Sport, платежни услуги, ICT, cloud и IoT бизнес решения на над 4,8 милиона клиенти. През 2020 г. A1 България отчита приходи от 513,8 млн. евро, а сравнимата EBITDA e 192,4 млн. евро.


A1 Group е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 27 млн. клиенти. A1 Group оперира в седем държави: Австрия, България, Беларус, Хърватия, Словения, Северна Македония (А1) и Сърбия (Vip mobile). Приходите на A1 Group за 2020 година са 4,55 милиарда евро, а сравнимата EBITDA e 1,58 милиарда евро. Портфолиото на A1 Group включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни и онлайн разплащанията. Групата разполага със стабилен акционер в лицето на América Móvil - един от най-големите телекомуникационни доставчици в света.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK