10 ноември 2021: Starbucks® внася капка магия в онези специални моменти, свързващи ни отново с любимите хора през празничния сезон, с премиерата на новото зимно меню напитки, новия Коледен бленд, емблематичните червени чаши и много други изненади!

10 ноември 2021: Starbucks® внася капка магия в онези специални моменти, свързващи ни отново с любимите хора през празничния сезон, с премиерата на новото зимно меню напитки, новия Коледен бленд, емблематичните червени чаши и много други изненади!


Съдържание от Starbucks. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Световноизвестната марка приветства празничния дух в България със своя нов горещ шоколад със солен карамел. Комбинацията от мляко и мока, смесено с карамел и ванилов сироп, покрито със сметана и смес от кафява захар и морска сол създава експлозия от вкусове, които балансират чудесно.


Любимите на всички коледни класики Toffee Nut Latte и Gingerbread Latte се завръщат, носещи наслада с всяка глътка. Оригиналното джинджифилено лате е напитка, която носи усещане за комфорт и топлина, благодарение на специална комбинация от подправки. За тези, които не могат да си представят Коледа без вкус на тофи и ядки, Starbucks предлага Toffee Nut Latte - уникална комбинация от мек вкус на карамел и ядки. Нещо повече, на тези много обичани латета можете да се насладите и в топъл и студен вариант.


Starbucks Christmas Blend кафе на зърна се предлага за първи път през 1984 г., и вече е истинска празнична традиция. Тазгодишният Коледен бленд включва отлежала Суматра, смесена с тъмно изпечени зърна от Папуа Нова Гвинея, Гватемала и Колумбия. С нотки на билки, подправки и шоколадов завършек, всяка глътка от това богато на вкус кафе е покана да усетите чудото и топлината на сезона. Заедно с този емблематичен бленд, марката представя и новия Starbucks Blonde Christmas Blend. Това е уникална комбинация от кафе зърна от Западна Ява и Папуа Нова Гвинея, носеща билкова, подобна на кленов сироп сладост, и кафе на зърна от Етиопия, за прилив на ярки цитрусови плодове и захаросани нюанси на смокиня. Кафето е леко изпечено, за да придаде дървесни нотки и гладък вкус с точното количество сезонни подправки.


Празничната атмосфера се допълва и от партньорите на Starbucks®, които по традиция слагат празнични червени престилки през месеците до Нова година. За пореден път Starbucks® позволява на клиентите си да покажат загрижеността си към околната среда с лимитираната серия на легендарната червена чаша във вариант за многократна употреба, която променя цвета си - от зелена става празнично червена, когато се напълни с гореща напитка. Прекрасен подарък за истинския фен на бранда. Според екипа на Starbucks® червените чаши са портал към щастието и изпълват с празнична енергия и вълнение!
Всички кафенета от веригата ще бъдат украсени с екологични декорации и живи дървета, които Starbucks® ще засади след празниците.


За Starbucks®


Американската верига за кафе Starbucks® стартира през 1971 г. в Сиатъл с продажба на кафе, чай и подправки. Днес компанията притежава над 27 хиляди локации в повече от 70 държави. В България тя е представена от AmRest, най-голямата независима компания, оперираща с ресторанти в Централна и Източна Европа.
Целта на Starbucks® е да предлага кафе с най-високите стандарти за качество, с етично закупуване и отговорни практики за отглеждане. Експертите на компанията пътуват до фермите в Латинска Америка, Африка и Азия, за да изберат най-добрите зърна кафе от вида Арабика, и подчертават техните богати вкусове и аромати чрез специалното изпичане - Starbucks® roast.
В България първото заведение Starbucks® отвори врати през 2008 г. на ул. "Гурко" 62. Днес обектите вече са четиринадесет - осем в София, два в Бургас, два в Пловдив и два във Варна.


За AmRest


AmRest Holdings SE е най-големият оператор на ресторанти и единствен представител на Starbucks® в Централна и Източна Европа. Компанията управлява обекти на KFC, Pizza Hut, Starbucks® и Burger King и е собственик на бранда La Tagiatella и двата китайски бранда: Blue Frog и KABB. Към момента AmRest ръководи над 2300 ресторанта в 26 държави, сред които Полша, Чехия, Словакия, Унгария, Румъния, България, Сърбия, Хърватия, Германия, Китай, Русия и други. Компанията също така притежава няколко виртуални бранда като Pokai, Lepieje и 'OiPoke.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK