Dentsu назначава своя първи творчески директор за Югоизточна Европа
Комуникационната група на dentsu отбелязва намеренията си да засили портфолиото си от криейтив услуги с назначаването на Мариус Тиану като нов творчески директор за dentsu Югоизточна Европа.
Тиану ще стане част от регионалния изпълнителен екип, ръководен от Главния Изпълнителен Директор за dentsu Югоизточна Европа - Мария Грашнова, и част от мениджърски екип на dentsu Румъния.
Под негово ръководство dentsu ще се фокусира върху изграждането на най-добрия екип, творчески опит и концептуален подход в предлагането на криейтив услуги, който да запази позициите на компанията като агенцията с най-интегрираните медийни и творчески услуги в Югоизточна Европа.
Мариус Тиану е криейтив директор с множество награди, всеобхатни маркетинг познания и дългогодишен опит в сферата на рекламата и изграждането на марките. В работата си за Saatchi & Saatchi, Scala JWT, Graffiti BBDO, Centrade-Cheil и Mullen-Lowe той е ръководил развитието на някои от най-значимите местни, регионални и глобални брандове и дигитални преживявания. Тиану е награждаван от световноизвестни фестивали като Cannes Lions, NY Festival, The One Show, Golden Drum и London International Awards.
Мария Грашнова, Главен Изпълнителен Директор за dentsu Югоизточна Европа споделя: "Инвестираме в бъдещето си и изпълняваме обещанието да бъдем най-интегрираната агенция, която комбинира силата на медия и криейтив. Със своя безупречен опит да предоставя ефективни и печеливши решиния, Мариус е новата основополагаща част от екипа, който ще изпълни това обещание. Съвсем скоро всички криейтив звена в региона ще бъдат свързани и по-добре интегрирани под един общ лидер, който мотивира хората ни да постигат още по-добри резултати."
Мариус Тиану подчертава какво го подтикна да стане част от компанията: "Това, което ме привлече в dentsu е, че екипът не се страхува да инвестира и да се развива, което е истинска сила и една от чертите, които отличават една компания от друга. Основна част от нашия бизнес е да се уверим, че клиентите ни изглеждат фантастично в очите на потребителите. Всеки един елемент е важен. С нетърпение очаквам да направим връзката между интелигентния и пълен с желание и енергия криейтив екип, стабилните ресурси на dentsu с техните дълбоки анализи и дигитални възможности, и моя опит в създаването на кинематографично съдържание и разказването на истории."
От този месец dentsu Югоизточна Европа засилва и своите собствени канали за маркетинг и комуникации на десетте пазара, като послеща Даниела Балаей в новата роля на Мениджър "Маркетинг и комуникации" за региона.
Като експерт със сериозен професионален опит, Балаей има задълбочени познания в областта на маркетинг комуникациите, благодарение на опита си в различни индустрии като медии, банкиране, търговия, недвижими имоти и образование. Тя има над десет години опит в телевизионния маркетинг, а едно от основните й постижения е пускането на Euforia TV на пазара в Румъния.
Балаей ще се присъедини към регионалния изпълнителен екип и местния мениджърски екип в Румъния.
Мария Грашнова каза: "Живеем във времето на комуникациите и за нас е важно да разказваме нашата история и нашите постижения по-добре, както вътрешно, така и с външния свят. Изключително щастливи сме да посрещнем Даниела с нейния дългогодишен комуникационен опит и заедно да създадем още по-добра връзка с нашия екип, с нашите клиенти и партньорите си."
Даниела Балаей споделя: "Правилата в маркетинга и комуникациите се променят постоянно. Живеем във време, в което смесваме виртуално и реално, обединяваме ги по начин, който променя навици и нагласи. Като комуникационни специалисти, наше задължение е да имаме нужното отношение, за да доставим правилните съобщения във всяка една среда. Искаме хората да се чувстват по-близо до брандовете, които използват, по-близо до намирането на себе си и по-близо до dentsu."
Мариус Тиану и Даниела Балаей станаха част от екипа на dentsu Югоизточна Европа на 1 април, 2022 г.
За dentsu
Част от dentsu group, dentsu international се състои от шест водещи бранда - Carat, dentsu X, iProspect, Isobar, dentsumcgarrybowen, и Merkle - и всеки от тях доставя специализирани услуги със своите експертни подразделения.
Dentsu International помага на своите клиенти да печелят, задържат и развиват най-добрите си потребители и да постигат значим напредък за своя бизнес. С първокласни услуги и решения в областта на медии, управление на клиентско преживяване (CXM) и криейтив услуги, dentsu international оперира на над 145 пазара по целия свят с повече от 45 000 всеотдайни професионалисти.
В Югоизточна Европа, dentsu оперира чрез медийните агенции Carat, dentsu X, iProspect и творческата агенция Isobar, както и със специализираните си клиентски дивизии с над 300 експерти в 10 пазара: Албания, Босна и Херцеговина, България, Хърватска, Косово, Северна Македония, Черна гора, Сърбия, Словения и Румъния.