Оборотът на "Тмаркет" е намалял с близо 7% през 2010 г.

Оборотът на “Максима България“ ЕООД, която притежава веригата супермаркети „T маркет“  и „Т маркет Експрес“, е намалял с 6.8% в сравнение с 2009 г. и достига сумата от 113 млн. лева без ДДС.


Резултатите по календарни тримесечия на 2010 г. показват, че намаляването на оборота е преобладавало през първите 9 месеца, в сравнение с 2009 г., въпреки че през третото тримесечие намаляването се забавя и разликата с миналата година е под  1%. За последните три месеца от 2010 г., оборотът е с  4.6% по-висок в сравнение със същия период на 2009 г..


„Тази положителна тенденция ясно показва, че благодарение навременните мерки, предприети от нашата компания през миналата година, ние преодоляхме най-трудния период на икономическата криза. Мисля, че сега ние имаме добра основа да стартираме отново експанзията, защото следваме правилен път на работа”, каза генералният директор на дружеството Вигинтас Шапокас.




През 2010 г. фокусът на усилията на „Максима България“ беше върху повишаване качеството на стоките и услугите в ребрандираните магазини на веригата. През последните 2 месеца, се отвориха 6 нови магазина. Беше разработен и  напълно нов формат супермаркети „Т маркет Експрес“, като вече 2 обекта отвориха врати в София.


„Въпреки обнадеждаващите перспективи и знаци, все още стабилизирането на икономиката не е значително. Това се отразява върху потребителските навици и поведение. За да удовлетворим изискванията и нуждите на клиентите си, ние и в бъдеще ще запазим добре балансираната си ценова политика, осигурявайки най-доброто съотношение цена - качество”, коментира Шапокас.


Краткосрочните планове на компанията са до края на 2011 г. броят на магазините „Т маркет“ и „Т маркет Експрес“ да надмине 50.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK