Въпросите, които изпратихме, и отговорите, които получихме от Агенцията по вписванията

Какви са причините за проблемите с достъпа до сайта?
- Съгласно докладите на дружеството, което като страна по договор поддържа информационните системи на Агенция по вписванията, причините за по-бавната работа на Търговския регистър се дължат на  увеличения брой потребители на нашите услуги, както и на голям брой автоматизирани заявки от абонати.


Кога ще бъде решен проблемът?


- Специалистите в Агенцията по вписванията паралелно с фирмите, осъществяващи поддръжка на ИТ, и комуникационната инфраструктура и информационната система анализират причините за забавената работа в Търговския регистър, които са с комплексен характер и активно работят по отстраняването им. 




Съществува ли опасност сайтът на Търговския регистър да спре напълно?
- При нормални обстоятелства такава опасност не съществува.


Договорът с фирмата, която в момента поддържа сайта, изтича в началото на април. Какво се предвижда след това - удължаване на договора или избор на нов изпълнител?
- След изтичане на текущите договори с фирмите, които поддържат информационната инфраструктура на Агенцията по вписванията, ще бъдат приложени разпоредбите на ЗОП.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK