КЗП откри приемна за клиенти на мобилните оператори

Приемна за консултации и жалби на клиентите на мобилните оператори беше открита днес в сградата на Комисията за защита на потребителите (КЗП). Потребителите могат да зададат всички свои въпроси, свързани с операторите на мобилните услуги на експертите от КЗП, от Комисията за регулиране на съобщенията, Комисията за защита на личните данни, както и представители на трите мобилни оператора.


Инициативата е резултат от серия срещи на мобилните оператори с редица институции. Тя бе инициирана от телекомуникационния регулатор заради проблемите с преносимостта на номерата, както и зачестилите жалби на потребителите от последните седмици, свързани с по-високи от обичайните сметки, закъснения на фактурите, неспазване на кредитния лимит, получаването на нежелани SMS-и и т.н.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK