Google стана най-скъпата марка в света

Лидерът в онлайн търсенето "Google" се превърна в най-скъпата световна марка тази година според класацията на Brand Finance на 500-те най-скъпи световни марки. Същевременно от топ 10 на коласацията за пръв път изпада Coca Cola.Марката "Google" е оценена на 44.3 млрд. USD, с което се изкачва с една позиция до върха на класацията. Microsoft, оценяван на около 42.8 млрд. USD, се изкачва на второ място от пето през 2010 г.   Водачът в миналогодишната класация Wal-Mart се нарежда трети с оценка 36.2 млрд. USD. Coca Cola със стойност 25.8 млрд. USD пада от трета на шестнайста позиция. Първите 10 места са заети от мерикански компании с изключение на британският телекомуникционен гигант Vodafone. Марката се оценява на 30.68 млрд. USD и е на първо място сред телекомите.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK