Samsung държи 24% от пазара на принтери в Европа

Трябва да научим потребителя, че всички продукти вече работят в една среда". Това каза Шакир Ахмедов, мениджър на подразделението за IT Продукти в Samsung България на среща с журналисти, на която описа стратегията на компанията за настоящата година. Тя ще се върти около концепцията за "по-умен живот", която ще позволява безпроблемна и лесна свързаност между различни продукти като лаптопи, монитори, принтери и други.


По данни на компанията, Samsung е увеличила пазарния си дял при принтерите в Европа с 2.7% за 2010 г. и вече държи второто място след НР с 24.4%. Компанията присъства на този пазар от 2004 г. с модели от нисък клас, но през тази година ще предложи и варианти от висок. До няколко месеца трябва да се появят и първите принтери на Samsung за формат А3, но засега само в Западна Европа. При мобилните компютри, компанията отчита 96% ръст на продажбите за месец януари тази година в сравнение с първия месец на 2010 г. В сектора на мониторите, компанията има пазарен дял от 22.9%, а новата продуктова линия ще е съсредоточена в моделите с размер от 18 до 24 инча.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK