Продажбите на автомобили в Япония са намалели с 40%

Продажбите на автомобили в Япония са намалели с почти 40% през март след опустошителното земетресение и цунами, довели до ядрената криза в страната, съобщи браншова организация, цитирана от Асошиейтед прес.


Производителите на автомобили са продали 279 389 коли в Япония миналия месец, отчитайки намаление с 37%, което е най-големият мартенски спад на годишна основа, съобщи японската асоциация на търговците на автомобили.


Спадът се дължи на слабото потребителско доверие след земетресението и вълната цунами на 11 март, които доведоха до авария в ядрената централа Фукушима и изтичане на радиация.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK