"Софийска вода" предлага на клиентите си отказ от хартиена фактура

„Софийска вода” предлага на клиентите си възможността да се откажат от получаване на хартиена фактура. Целта е да се намали използването на хартия и да се опазва природата. Всеки месец, само за отпечатването на фактури за вода се изразходват около 3 тона хартия, съобщиха от дружеството.


Всички регистрирани клиенти в интернет страницата на дружеството могат да заявят отказа си от хартиена фактура онлайн – без да се налага да посещават Център за обслужване на клиенти. Услугата е достъпна само след направена предварителна регистрация на сайта на дружеството www.sofiyskavoda.bg . Всеки клиент, който заяви отказ от получаване на хартиена фактура, ще бъде известяван за наличие на нова сметка за вода по имейл. В профила си клиентите могат да намерят и подробна информация за сметките и консумираното количество вода през последната година. 



„Софиска вода” започва мащабна информационна кампания, насоченa към клиентите, чиято цел е намаляването на използването на хартия. Част от популяризирането на „зелените“ идеи е пускането на рекламни радио клипове и ежемесечната покана към клиентите за участие в инициативата, която е отпечатана върху пликовете за фактури.


Разделът „Моята вода” в www.sofiyskavoda.bg предлага и други улеснения - точен график за посещенията на инкасаторите в отделните райони на столицата. Освен това има и възможност за подаване на онлайн самоотчет на водомерите, в случай, че клиентът не е успял да осигури достъп за отчитане. През сайта клиентите могат и да се абонират безплатно за получаване на съобщения за предстоящи планирани спирания на водата - заради ремонти или по други причини.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK